سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش که ریختن خون اعضای گروه‌های تروریستی جبهة النصرة و ارتش موسوم به ارتش آزاد سوریه را مباح اعلام کرده است با انتشار ویدئویی از اعدام یکی از نیروهای ارتش آزاد وابسته به سازمان اطلاعات اردن خبر داد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/12 ] [ 6:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دهها نفر از مردم رقه در شمال سوریه روز شنبه نظاره‌گر صحنه اعدام یک پیرمرد بودند که با چشمانی بسته از بالای یک ساختمان چند طبقه به پایین پرتاب شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/12 ] [ 6:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش روز شنبه با قرار دادن ویدیویی در شبکه توئیتر اعلام کرد «کنجی گوتو» گروگان ژاپنی را اعدام کرده است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/12 ] [ 6:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه خبری المیادین از شهید شدن یک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر داد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/12 ] [ 6:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم پرشکوه تشییع پیکر قربانیان بمب‌گذاری تروریستی در مسجد "کربلا"ی شکارپور، ظهر امروز ـ شنبه 11 بهمن‌ماه ـ در ایالت سند برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/12 ] [ 6:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع نمادین حضرت معصومه(س) روز گذشته در سالروز رحلت کریمه اهل بیت(ع) از گلزار شهدا به سمت بیت النور (اقامتگاه حضرت معصومه(س) در قم) و سپس حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد. در این مراسم باشکوه حاج نریمان پناهی، حاج سید محمد جوادی و دیگر مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/12 ] [ 6:37 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

ولادت آن حضرت در روز اول ذیقعده سال 173 هجرى قمرى در مدینه منوره واقع شده است. دیرى نپایید که در همان سنین کودکى مواجه با مصیبت شهادت پدر گرامى خود در حبس هارون در شهر بغداد شد. لذا از آن پس تحت مراقبت و تربیت برادر بزرگوارش حضرت على بن موسى الرضا (ع) قرارگرفت. 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/11 ] [ 7:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پس از پایان عملیات موفقیت آمیز احداث زیرزمین (سرداب) امام جواد(ع) که در ضلع شمالی صحن حرم مطهر حضرت عباس(ع) واقع شده، عملیات اجرائی زیر زمین (سرداب) دوم با نام امام حسین(ع) در جهت صحن مطهر حضرت سید الشهداء(ع) آغاز گردید.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/11 ] [ 6:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مردم سوریه در شهرهای محل حضور تروریست‌ها، زیر تیررس تک تیرانداز‌ها زندگی می‌کنند و گاهی حتی برای خرید کالاهای مصرفی روزمره خود باید خطر کشته شدن را به جان بخرند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/11 ] [ 6:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پلیس درسدن آلمان در پی حمله به مسجدی در شرق این کشور در بحبوحه تحمل ناپذیری فزاینده علیه مسلمانان، خواستار کمک مردم در تحقیقات برای شناسایی عاملان این حمله شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/11/11 ] [ 6:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 278
بازدید دیروز: 771
کل بازدیدها: 19804572

طلایه دار