سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها طبق روال همه‌ساله از سوی آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب به مدت پنج شب برگزار می‌شود.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/12/20 ] [ 9:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع پیکر 6 شهید از نیروهای بسیج مردمی که در حین انجام وظیفه جهادی در درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند روز گذشته در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/12/20 ] [ 9:4 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویر ابوعزرائیل در کنار رزمندگان کتائب امام علی(ع) و یک راکت سنگین با نام "القاهر"، از حضور وی در تکریت خبر دادند.


[ چهارشنبه 93/12/20 ] [ 8:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا‌ ـ تصاویر زیر تمرین نیروهای پیشمرگه کُرد را در اربیل واقع در اقلیم کردستان عراق نشان می‌دهد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/12/20 ] [ 8:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی داعش ویدئویی را در اینترنت منتشر کرده است که قتل یک عرب ساکن فلسطین اشغالی را که داعش به جاسوسی متهم کرده بود نشان می‌دهد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/12/20 ] [ 8:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه تلویزیونی السومریه در خبری فوری اعلام کرد که شهر استراتژیک "تکریت" واقع در استان صلاح الدین، به طور کامل از چنگال گروه تروریستی داعش آزاد و اکنون تحت اختیار ارتش و گروه‌های مقاومت مردمی عراق قرار دارد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/12/20 ] [ 8:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

1

به گزارش اویس، این روزها و در پیروزهای پی در پی حشد نیروهای مقاومت عراق بر تروریست های داعش بازار عکس یادگاری با سرداری که عراقی ها او را “شیر” می خوانند داغ داغ است...

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 11:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شهید مهدی صابری، فرمانده گروهان علی اکبر(ع)، تیپ فاطمیون، متشکل از شیعیان افغانستان که عملکرد قابل توجهی در صیانت از مقدسات اسلامی در سوریه دارند هفته گذشته در دفاع از حریم آل‌الله در خاک سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 9:8 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مداح معروف در عملیات آزادسازی تکریت

«نزار القطری» مداحی که چند سال پیش با نوحه «انا مظلوم حسین» در کشور ما به شهرت رسید حال لباس رزم پوشیده تا در عملیات آزادسازی تکریت شرکت کند.







[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 9:3 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

یک منبع امنیتی عراقی گفت از بامداد امروز عملیات آزادسازی شهر تکریت از اشغال باندهای تروریستی داعش آغاز شده است و نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی با پشتیبانی نیروی هوایی و آتش توپخانه ای در حال پیشروی به داخل شهر هستند.از سوی دیگر، الفرات از ورود نیروهای امنیتی و مردمی به خیابانهای اصلی تکریت و پیشروی در محله القادسیه این شهر خبر داد.






[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 9:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 427
بازدید دیروز: 346
کل بازدیدها: 19809322

طلایه دار