سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر امروز در مراسمی پیکر مطهر شهید خداداد خاوری رزمنده مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور پرشور مردم و مسؤولان از مقابل امامزاده عبدالله‌(ع) روستای آیینه‌ورزان از توابع شهرستان دماوند تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/2/26 ] [ 12:33 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

زمان تشییع پیکر شهید مدافع حرم علی جمعه حسینی

پیکر مطهر شهید والامقام «علی جمعه حسینی» از مدافعین حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) با حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم در شهرستان پیشوا تشییع و به خاک سپرده شد.



[ یکشنبه 95/2/26 ] [ 12:30 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصاویر/ «حاج قاسم سلیمانی» و استادش در روزهای آموزش

استادِ این دوره ی آموزشی، جوانی پاسدار به نام «محمد ناظری» بود که فروتنانه در جمع پاسداران تحتِ آموزشش عکس یادگاری انداخته است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/2/26 ] [ 12:28 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم تشییع پیکر شهید سردار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه در منطقه نازعات (خلیج فارس) صبح پنج شنبه 23 اردیبهشت در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد.




[ یکشنبه 95/2/26 ] [ 12:26 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از مدیران، مدرسان و طلاب حوزه‌های علمیه‌ی تهران، «هدایت فکری و دینی»، «هدایت سیاسی و بصیرت‌افزایی» و «راهنمایی و حضور در عرصه‌ی خدمات اجتماعی» را سه وظیفه‌ی عمده‌ی روحانیت برشمردند و تأکید کردند: طلاب باید با کسب صلاحیت‌ها و آگاهی‌های لازم، در دنیای متفاوت امروز، خود را برای ایفای مسئولیت‌های تعیین‌کننده در جامعه آماده کنند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 95/2/26 ] [ 12:20 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

جزئیات منتشرنشده از زندگی شهید بدرالدین +عکس

به گزارش مشرق، ابراهیم امین سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار در مقاله‌ای در شماره امروز این روزنامه با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی مصطفی بدرالدین فرمانده نظامی حزب‌الله لبنان نوشت: ذوالفقار  شخصی عادی نبود، روایت‌هایی که خانواده و دوستان بعد از شهادت در مورد او نقل می‌کنند، ویژگی‌های ممتاز او را مخفی نمی‌کند. در این رابطه برای بالا بردن شأن و ارزش قهرمانان نیاز به مبالغه یا افراط وجود ندارد. هیچ‌چیز نمی‌تواند مثل شهادت جایگاه انسان را تا بالاترین درجه بالا ببرد. بدرالدینِ زیبا و خوشرو و هوشیار و خنده رو، یک فرد عادی نبود، این موضوع از این جهت نیست که وی به مراتب فرماندهی حزب‌الله رسیده بود، بلکه حتی در میان دوستان و رفقای خود نیز فردی عادی به شمار نمی‌رفت. 



[ شنبه 95/2/25 ] [ 11:30 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر شهید "مصطفی بدرالدین" از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان امروز جمعه 24 اردیبهشت ماه در منطقه "ضاحیه جنوبی" در شهر بیروت تشییع شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/2/25 ] [ 11:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ تصاویر جدیدی از شهید «سید مصطفی بدرالدین» معروف به "ذوالفقار" فرمانده ارشد و مجاهد بزرگ حزب الله در میدان نبرد منتشر کرد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/2/25 ] [ 11:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب الله لبنان دقایقی پیش در بیانیه ای اعلام کرد: انفجاری که منجر به شهادت فرمانده نظامی این حزب در دمشق شد ناشی از حمله توپخانه‌ای گروه‌های تکفیری بود.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/2/25 ] [ 11:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ 26 تروریست داعش از جمله چند تن از عوامل انفجارهای تروریستی بغداد در حمله هوایی ارتش عراق به استان الانبار کشته و دست کم 8 تروریست دیگر زخمی شدند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 95/2/25 ] [ 11:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1086
بازدید دیروز: 1444
کل بازدیدها: 19801332

طلایه دار