سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

پیکر شهید مدافع حرم «حیدر ابراهیم‌خانی‌» صبح امروز به‌ روی دستان مردم شهرستان ملایر تشییع و در قطعه شهدای هاجر به خاک سپرده شد. پاسدار شهید ابراهیم‌خانی از گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) شهرستان ملایر، نخستین شهید مدافع حرم این شهرستان است که 14 فروردین ماه در عملیات مستشاری و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.



[ چهارشنبه 95/1/18 ] [ 11:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

پیکر سردار ماشالله شمسه شهید مدافع حرم عصر چهارشنبه شنبه هجدهم فروردین با حضور مردم شهید پرور بروجرد از سپاه ناحیه بروجرد به سمت مسجد امام خمینی(ره) و از آنجا به سمت گلزار شهدا تشییع و در روستای زادگاهش سراب زارم به خاک سپرده شد. ین شهید سرافراز اسلام پس از چند ماه حضور خود در مناطق عملیاتی با اصابت گلوله تک تیراندازان گروهک تروریستی تکفیری داعش به فیض عظمای شهادت نائل آمده است.





[ چهارشنبه 95/1/18 ] [ 11:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع تعداد دیگری از شهدای مدافع حرم در قم برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/1/18 ] [ 11:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مدافعان حرم افغانستانی تیپ فاطمیون در قالب یگان های مختلف در سوریه جهت انجام عملیات آموزش های لازم را می بینند.





[ چهارشنبه 95/1/18 ] [ 11:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/32765/smpf.jpg

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار عیدانه جمعی از اعضای هیأت دولت، هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مسئولان عالی دستگاه قضایی و مسئولان برخی نهادها ضمن تشکر از مسئولان بویژه تلاشها و زحمات دولت محترم در جهت پیگیری اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، «همدلی و هم زبانی» و «اتحاد مسئولان کشور» را برای اجرای این سیاستها بسیار مهم ارزیابی و تأکید کردند: قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی باید با فرماندهی دولت و شخص معاون اول رئیس جمهور، ضمن جلب همکاری و کمک همه دستگاهها و رصد دقیق عملکرد و حرکت بخش های مختلف، و حمایت جدی از تولید داخلی، زمینه ساز اقدام همه جانبه و فراگیر بمنظور تحقق «اقدام و عمل» در اقتصاد مقاومتی شود.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/1/18 ] [ 11:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

  به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یکی از عناصر سنگدل گروه تروریستی موسوم به "گردان عمر فاروق"، که چندی پیش پس از شکافتن سینه جنازه یکی از سربازان سوریه، قلب او را بیرون آورده و به دندان کشید روز گذشته در اطراف لاذقیه به هلاکت رسید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/1/18 ] [ 11:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پایگاه خبری واع عراق امروز چهارشنبه 18 فروردین ماه در خبری از هلاکت امیر داعش در فلوجه و یک مسئول امنیتی این گروه تروریستی خبر داد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/1/18 ] [ 11:36 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای حزب الله عراق در حین یک عملیات شناسایی در منطقه مکحول در شمال عراق، یک فروند پهپاد ناشناس را هدف قرار داده و سرنگون کردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/1/18 ] [ 11:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک فروند جنگنده روسی سوخو 22 متعلق به ارتش سوریه در استان حلب سرنگون شد و عناصر گروه تروریستی جبهة النصرة خلبان آن را به اسارت گرفتند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/1/18 ] [ 11:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ رسانه های سعودی از ترور یک مقام امنیتی سعودی در غرب ریاض و کشته شدن وی خبر دادند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/1/18 ] [ 11:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 459
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19779351

طلایه دار