سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

 

ولادت حضرت امام زمان (عج) سال 1392 با مداحی  حاج مجتبی رمضانی در دریافت فایلهای هیات کربلا رفسنجان  به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 9:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

ولادت حضرت امام زمان (عج) سال 1392 با مداحی حاج مهدی مختاری  کانون رهپویان وصال و هیات علم الهدی شیراز به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 9:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

ولادت حضرت امام زمان (عج) سال 1392 با مداحی حاج سید مهدی میرداما در حسینیه بنی فاطمه قم به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 9:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم جشن ولادت حضرت امام زمان (عج) سال 1392 با مداحی حاج مهدی سلحشور  هیات فاطمیون قم به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 9:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

http://up.fadac.ir/up/karballa/Pictures/madehin/sibsorkhi/milade_emamhosein.jpg

ولادت سرداران کربلا سال 1392 با مداحی حاج حسین سیب سرخی  در هیات روضه العباس تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 8:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم جشن ولادت حضرت رقیه (س) سال 1392 با مداحی حاج سعید حدادیان و حاج احمد واعظی و حاج مهدی مختاری و کربلایی محمدحسین حدادیان در حسینیه فاطمه الزهرا (س) به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 8:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

 

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
خوشامد عرض میکنم و تبریک عرض میکنم به همه‌ى شما برادران و خواهران. امیدوارم خداوند متعال به برکت این ماه شریف و مولود عظیم‌الشأن این روزها، حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه)، همه‌ى شما را و همه‌ى ملت ایران را مشمول تفضلات خود و رحمت خود و هدایت خود قرار دهد.

مناسبت هفتم تیر، مناسبت برجسته و مهمى است. اگرچه در این ایام به تناسب از قوه‌ى قضائیه تجلیل میشود و زحمات و تلاشهاى عزیزان این قوه در معرض دید عموم مردم قرار میگیرد - که کار بجا و مناسبى است - لیکن حادثه‌ى هفتم تیر حادثه‌اى است که به سرنوشت انقلاب و نظام جمهورى اسلامى ارتباط دارد، و این حادثه براى جمهورى اسلامى سرنوشت‌ساز بود. اگرچه شهداى این حادثه جزو بهترین و برجسته‌ترین عناصر نظام جمهورى اسلامى و انقلاب اسلامى بودند و یاد آنها هرگز فراموش نخواهد شد - بخصوص شخصیت برجسته و نورانىِ مرحوم آیةالله بهشتى (رضوان الله‌تعالى علیه) و دیگر شهدا - لیکن با این همه، در این حادثه، چهره‌ى نفاق در کشور آشکار شد؛ پشت سر عناصر نفاق هم عناصر استکبار خودشان را نشان دادند. براى یک نظام نوپا، روشن شدن چهره‌ى دشمنان، چیز کوچکى نیست. منافقینى که خودشان را پیرو خدا و پیغمبر و اسلام و نهج‌البلاغه معرفى میکردند، با این حادثه، خود را مفتضح کردند؛ نشان دادند که چقدر با ارکان نظام اسلامى، با چهره‌هاى موجّه، شخصیتهاى برجسته، علماى بزرگ، خدمتگزاران صادق و کارآمد، اینها دشمنند، مخالفند؛ چهره‌ى اینها روشن شد. اگر حوادث معدودى از قبیل هفتم تیر اتفاق نمى‌افتاد و این سرمایه‌ها از دست ملت ایران نمیرفت، یقیناً ملت عزیز ایران نمیتوانست چهره‌ى منافقین را اینجور آشکار تشخیص دهد؛ باز آنها میتوانستند نفوذ کنند - «و لاوضعوا خلالکم»(1) - میتوانستند خودشان را موجّه جلوه دهند. این حادثه، افشاگر واقعیت پلید منافقین شد. دشمنان اساسى و اصلى اسلام، یعنى استکبار و صهیونیستها از اینها حمایت کردند؛ پس چهره‌ى آنها هم آشکار شد. درست است که این حادثه سرمایه‌هائى را از ما گرفت، اما این شهادتها، این خونهاى بناحق‌ریخته، براى ملت ایران دستاوردهاى بزرگى هم با خود آورد، مثل همه‌ى شهادتها؛ شهادت اینجور است. کشته شدن در راه خدا، ریختن خون مظلومان در راه خدا، این اثر قهرى و طبیعى را دارد که با خود دستاوردهائى را به امت اسلامى، به ملتهاى مسلمان، به تاریخ اسلام تقدیم میکند. ما یاد این شهیدان را هرگز فراموش نخواهیم کرد، یاد این حادثه را فراموش نخواهیم کرد. ارزش فداکارانى که در آن مجمع براى خدا اجتماع کرده بودند و مورد این تهاجم ظالمانه و وحشیانه قرار گرفتند، پیش خداى متعال و پیش ملت ایران محفوظ است.

 درباره‌ى قوه‌ى قضائیه چند جمله‌اى عرض کنیم: اولاً تشکر میکنیم از رئیس محترم قوه. بیانات امروز ایشان بیانات وافى و بسیار مفیدى بود، روشنگر بود. پشت سر این بیانات هم اقدامات و تلاشهاى ارزنده‌اى است؛ که هم از ایشان، هم از مسئولان بالاى قوه، هم از آحاد کارکنان و قضات محترم و کارکنان قضائى و غیرقضائى در قوه باید حقیقتاً تشکر کنیم. آنچه که انجام گرفته است، بسیار باارزش است و در جهت کارآمدى قوه‌ى قضائیه است.
[ چهارشنبه 92/4/5 ] [ 8:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم شب و روز ولادت امام زمان (عج) سال 1392 با مداحی حاج محمود کریمی و حاج حسن خلج در هیات مسجد حضرت امیر (ع) به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/4/4 ] [ 11:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

سه مراسم جدید از ولادت حضرت علی اکبر (ع) سال 1392 با مداحی حاج مهدی سلحشور و حاج حسین سیب سرخی و حاج رضا بذری در هیات های فاطمیون قم ، روضه العباس تهران ، یافاطمه الزهرای بابل به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/4/4 ] [ 11:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

مراسم جشن شب ولادت امام زمان (عج) و ولادت حضرت علی اکبر (ع) سال 1392 با مداحی حاج سعید حدادیان و حاج سید مهدی میرداماد و کربلایی محمد حسین حدادیان و کربلایی حسین طاهری در حسینیه فاطمه الزهرا (س) تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/4/4 ] [ 10:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1542
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19780434

طلایه دار