سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

پیکر «شیخ الامرا» امیرسرلشکر محمد سلیمی صبح سه‌شنبه سیزدهم بهمن ماه با حضور جمع کثیری از فرماندهان نظامی و مسئولان سیاسی از مقابل مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح تشییع شد. امیر سلیمی یکی از قدیمی‌ترین فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در ایام دفاع مقدس مسئولیت هایی نظیر ریاست دفتر مشاوره نظامی امام خمینی(ره) و فرماندهی ستاد جنگ‌های نامنظم را برعهده داشت و در نبردهای متعددی ازجمله آزادسازی سوسنگرد نقش آفرینی کرد و بعدها مفتخر به اخذ نشان «نصر» از دست رهبر معظم انقلاب شد.






[ سه شنبه 94/11/13 ] [ 7:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس روز گذشته از نخستین تانک خود رونمایی کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/11/13 ] [ 7:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع شهدای انفجار مسجد امام رضا(ع) شهر "احساء" با حضور ده ها هزار نفر از شیعیان عربستان برگزار شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/11/13 ] [ 7:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پایگاه نظامی سعودی ها در ارتفاعات جبل الدود در جیزان عربستان به تصرف نیروهای یمنی در آمد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/11/13 ] [ 7:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه المسیره تصاویری را از یکی از اسرای سعودی به نام «متعب بن عوض المالکی» پخش کرد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/11/13 ] [ 7:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یگان‌هایی از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک دستگاه خودروی نظامی عربستان سعودی را در خاک این کشور در استان جیزان منهدم کردند و سرنشینان آن را از پا درآوردند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/11/13 ] [ 7:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ امیر سرلشکر "محمد سلیمی" فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از تحمل یک دوره بیماری عصر امروز شنبه دهم بهمن ماه درگذشت.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/11/11 ] [ 12:2 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

شهید خدابخش خاوری

خدابخش خاوری؛ مدافع حرم افغانستانی از لشکر فاطمیون پس از مدتی مجروحیت و تحمل جراحات ناشی از آن، به همرزمان شهید خود پیوست.






[ شنبه 94/11/10 ] [ 8:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

حلما یعنی صبور؛ از صفات حضرت زینب(س) است. این اسم را خودش انتخاب کرد.17 روز بعد از شهادت میثم نجفی به دنیا آمد. پدری که مشتاق دیدن دخترش بود و با دیدن لباس نوزادی که برای او خریداری می‌شد، دلش غنج می‌رفت، خیلی زود از او دل کند و رفت.





[ شنبه 94/11/10 ] [ 8:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

سردارعلی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و اعضای ستاد کنگره شهدای ورزشکار روز شنبه با خانواده امیر لطفی شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در منزل ایشان دیدار کردند.





[ شنبه 94/11/10 ] [ 8:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 269
بازدید دیروز: 1484
کل بازدیدها: 19808455

طلایه دار