سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

تصویر بزرگ
در اواسط دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و الشباب عربستان، تعدادی از دانشجویان اصفهانی پرچم‌ کشور بحرین را در ورزشگاه به اهتزاز درآوردند.




به گزارش  فرهنگ نیوز به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته پایانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم الشباب عربستان بود.
در اوسط بازی تعدادی از دانشجویان اصفهانی در حمایت از مردم مظلوم بحرین و در اعتراض به حکومت آل‌سعود پرچم بحرین را در ورزشگاه فولادشهر به اهتزاز درآوردند که این اقدام با مخالفت جمع دیگری از تماشاگران مواجه شد.
پس از این موضوع نیروی انتظامی با قرار گرفتن در بین 2 گروه مانع از ایجاد درگیری شد، اما برخوردی با طرفین نداشت.
این دانشجویان در جریان بازی نیز با شعار ذوب‌آهن زلزله آل‌سعود قاتله و ذوب‌آهن زلزله و آل‌سعود باطله حمایت خود را از مردم مظلوم بحرین اعلام کردند.
جمعی از این دانشجویان نیز با پوشیدن کفن سفید اعتراض خود رفتارهای اخیر دولت عربستان نشان دادند، آنها با پرچم‌های کوچکی که منقش به پرچم بحرین است را در دست داشتند.
2 بنر بسیار بزرگ از پرچم کشور بحرین توسط گروهی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر روی سکوها پهن شده بود که آنها دو طرف این پرچم را گرفته‌اند و تکان می‌دادند.
استیون کیم، مدیر رسانه‌ای و ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز که در ورزشگاه حضور داشت با دیدن این صحنه واکنش نشان داد و به سمت این افراد رفت و از آنها عکس گرفت.
در اواخر مسابقه بار دیگر جمعیت حامی مردم بحرین پرچم‌های و بنرهای بزرگ این کشور را در ورزشگاه به اهتزاز درآوردند.
روشن ایرماتوف داور مسابقه در اواسط نیمه اول به یکی از عکاسان ایرانی که پشت دروازه الشباب جاگیری کرده بود تذکری جدی داد.
شهاب گردان دروازه‌بان اصلی ذوب‌آهن در این دیدار در فهرست 18 نفره تیمش جایی ندارد و محمد باقر صادقی به جای او درون دروازه قرار گرفته است، گردان حدود یک ساعت و نیم قبل از آغاز مسابقه و پیش از حضور اعضای تیم در ورزشگاه فولاد شهر حاضر شد.
علی گودرزی کاپیتان تیم جوانان ذوب‌آهن در ترکیب 18 نفره این تیم قرار گرفته و از روی نیمکت کار را دنبال می‌کند.
کاردار سفارت عربستان در تهران به اصفهان آمده و از جایگاه ویژه بازی نماینده کشورش با ذوب‌آهن را نظاره‌گر است.
برای دومین بار در طول لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای ذوب‌آهن از شبکه یورو اسپرت پخش می‌شود.
قبل از شروع مسابقه کلیپی از گل‌ها و بازی‌های قبلی ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا از اسکوربورد ورزشگاه فولاد شهر پخش شد.

[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 7:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
یک بار هم بابای معلوم الاثر باش
ای پیش پرواز کبوتر های زخمی
بابای مفقود الاثر! بابای زخمی!
دور از تو سهم دختر از این هفته هم پر
پس کی؟ کی از حال و هوای خانه غم پر؟
تا یاد دارم برگی از تاریخ بودی
یک قاب چوبی روی دست میخ بودی
توی کتابم هر چه بابا آب می داد
مادر نشانم عکس توی قاب می داد
اینجا کنار قاب عکست جان سپردم
از بس که از این هفته ها سر کوفت خوردم
من بیست سالم شد هنوزم توی قابی
خوب یک تکانی لا اقل مرد حسابی!
یک بار هم از گیر و دار قاب رد شو
از سیم های خاردار قاب رد شو
برگرد تنها یک بغل بابای من باش
ها! یک بغل برگرد، تنها جای من باش
ای دست هایت آرزوی دستهایم
ناز و ادایم مانده روی دست هایم
شاید تو هم شرمنده یک مشت خاکی
یک مشت خاک بی نشان و بی پلاکی
عیبی ندارد خاک هم باشی قبول است
یک چفیه و یک ساک هم باشی قبول است!!
تنها تلاشش انتظار است و سکوت است
پروانه ای که توی تار عنکبوت است
امشب عروسی می کنم جای تو خالی
پای قباله جای امضای تو خالی
ای عکس هایت روی زخم دل نمک پاش
یک بار هم بابای معلوم الاثر باش
مداحی برادر مجتبی رمضانی
زمان: 00:05:00 - حجم: 6.87 MB

[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 7:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصویر بزرگ
صدها نفر از جوانان انقلابی مصر با در دست داشتن پلاکارد و پرچم فلسطین در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره تظاهرات کردند. به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس، صدها نفر از جوانان انقلابی مصر با در دست داشتن پرچم فلسطین در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره تظاهرات کردند.


به گزارش فر هنگ نیوز به نقل از فارس تظاهرات‌کنندگان مصری با سر دادن شعارهایی خواستار قطع روابط سیاسی با رژیم صهیونیستی و لغو معاهدات امضا شده اردن و مصر با این رژیم شدند.

همچنین جوانان انقلابی مصر اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از قاهره و تعطیلی سفارت این رژیم و احضار هیئت دیپلماتیک مصر در تل‌آویو را خواستار شدند.

چندی پیش نیز نمازگزاران مصری پس از اقامه نماز جمعه مقابل سفارت این رژیم تظاهرات کردند و با در دست داشتن پرچم‌های مصر و فلسطین شعار "فتح و حماس ید واحد هستند "، "خواسته ما تعطیلی سفارت اسرائیل و اخراج سفیر اسرائیل است " سر دادند.

جنبش‌های فتح و حماس نیز چهارشنبه گذشته در نشستی در قاهره پیش‌نویس توافقنامه آشتی را امضا کردند و با این کار خشم تل‌آویو و واشنگتن را که همواره ادامه اختلافات داخلی را به سود منافع خود می‌بینند، برانگیختند.


تصاویر ارسالی نمایانگر خشم انقلابیون قاهره از رژیم صهیونیستی است.

http://media.farsnews.com/Media/9002/ImageReports/9002204265/1_9002204265_L600.jpg
http://media.farsnews.com/Media/9002/ImageReports/9002204265/3_9002204265_L600.jpg
تظاهرات مردم و جوانان انقلابی مصر برای اخراج سفیر اسراییل از کشورشان در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
http://media.farsnews.com/Media/9002/ImageReports/9002204265/5_9002204265_L600.jpg
http://media.farsnews.com/Media/9002/ImageReports/9002204265/4_9002204265_L600.jpg
http://media.farsnews.com/Media/9002/ImageReports/9002204265/7_9002204265_L600.jpg
http://media.farsnews.com/Media/9002/ImageReports/9002204265/8_9002204265_L600.jpg

http://media.farsnews.com/Media/9002/ImageReports/9002204265/9_9002204265_L600.jpg
http://media.farsnews.com/Media/9002/ImageReports/9002204265/12_9002204265_L600.jpg


[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 7:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

روستای گرماب گچسر - کیلومتر 52 جاده چالوس
 


[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 7:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصویر بزرگ
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که این جنبش یک سال به رژیم صهیونیستی مهلت می‌دهد تا کشور مستقل فلسطین در اراضی اشغالی سال 1967 را به رسمیت بشناسد.




به گزارش  فرهنگ نیوز به نقل ازفارس به نقل از روزنامه "الأیام " فلسطین، "خالد مشعل " در دیدار با جمعی از جوانان انقلابی مصر که باعث سرنگونی "حسنی مبارک " شدند، گفت: هدف ما تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس در مرزهای 67 است، ما ده‌ها بار از زمان اسلو و مادرید اسرائیل را آزموده‌ایم اما این بار به خاطر انقلاب مصر و آشتی[فلسطینیان] و برای اینکه اسرائیل بهانه‌ای برای به شکست کشاندن آشتی نداشته باشد، حاضریم یک مهلت یکساله به اسرائیل بدهیم تا مقاصد آن را بسنجیم.

وی افزود: البته این به معنی آن نیست که پس از پایان مهلت یک ساله اعلام جنگ خواهیم کرد بلکه برگه‌های جدیدی به مقاومت اضافه خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، خالد مشعل هفته گذشته در گفت‌وگو با روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال " نیز از توافق بین فتح و حماس برای انتخاب راه‌های مناسب در خصوص درگیری با اسرائیل از جمله راه‌حل نظامی خبر داده بود.

وی همچنین در گفت‌وگو با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، بر لزوم تعیین راهبردی عربی و فلسطینی برای خروج از سکون روند صلح تاکید کرد که از 20 سال پیش صلح منطقه تاکنون به آن دچار شده است.


[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 7:31 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصویر بزرگ
اگر چه بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب به نوبه خود دارای کتاب های خواندنی برای بازدید کنندگان خود است اما برخی از این کتاب ها که برای اولین بار در این نمایشگاه قرار می گیرد مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده است.


  به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از«خبرنامه دانشجویان ایران»، جاده ی جنگ یکی از کتاب های جدیدی است که در پرجمعیت ترین نمایشگاه کتاب دنیا خود نمایی می کند که در آن به تاریخ نیم قرن اخیر ایران می پردازد.
این کتاب، کتاب عجیبی‌ست. معمولا نویسندگان حاضر نیستند کار را زیاد کش بدهند و تعداد مجلدات را بیش از عرف بازار بالا ببرند، چرا که نان نوشتن این‌طور اقتضا می‌کند.


 

اما جاده‌ی جنگ که گویا رمانی‌ست که به تاریخ نیم‌قرن اخیر ایران می‌پردازد تعداد مجلداتش زیاد است و این از ارزش مطلب نزد نویسنده خبر می‌دهد.
 
 

 
منصور انوری سعی داشته تاریخ ایران ما را در نیم‌قرن اخیر در قاب رمان به تصویر بکشد و انگار در این راه موفق هم بوده‌است.

به گفته‌ی شاهدان عینی داستان این اثر از ساعت 4:30 روز سوم شهریور 1320 و ماجرای هجوم روس‌ها و متفقین از شمال شرقی خراسان به ایران آغاز و در برشهای موازی، حوادث و رویدادها به تصویر کشیده شده اند.

گفته می‌شود هفت جلد نخست این اثر به جریان حضور روسها در ایران اختصاص دارد و در مجلدات بعدی به حادثه 15 خرداد1342، مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی و چگونگی آغاز تا پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران پرداخته شده‌است.

جاده جنگ بر اساس گفت وگو با شاهدان حوادث تاریخی، منابع مکتوب و آرشیو شفاهی آستان قدس رضوی خلق شده است.

این کتاب  توسط انتشارات سوره به چاپ رسیده و تا کنون 5 جلد از آن منتشر شده  است که در بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب و در غرفه انتشارات سوره مهر در معرض دید مخاطبین علاقه مند به این کتاب قرار گرفته است.

طبق اطلاعات واصله بناست در هر سال دو جلد از این رمان بلند به دست چاپ سپرده شود.
 

[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 7:23 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصویر بزرگ رضا ربع پهلوی در تازه ترین اظهارات خود از مخاطبان خواسته است ضمن رعایت بردباری و متانت خیالشان از بابت موروثی شدن حکومت!؟ وی راحت باشد چرا که وی در آینده و طی یک عمل جراحی، خود را از بچه دار شدن محروم خواهد کرد!



به گزارش فرهنگ نیوز به نقل ازرجانیوز، ربع پهلوی در پاسخ به سؤال یک شبکه تلویزیونی سلطنت طلب، درباره تضمین موروثی نبودن حکومتش پس از تاجگذاری، و به دست گرفتن قدرت گفت: من نگرانی ها را از داشتن یک حکومت موروثی درک می کنم، هر چند تا زمانی که محتوای نظام دموکراتیک باشد و به حق انتخاب مردم احترام گذاشته شود، شکل حکومت و موروثی بودن آن اهمیتی نخواهد داشت.

وی در ادامه نیز برای این که خیال مخاطبان را از موروثی نبودن حکومتش؟! راحت کند گفت: ولی برای ادای احترام به نگرانی ها در آینده نزدیک عمل وازکتومی انجام خواهم داد و به خاطر ملت، خود را از داشتن فرزند پسر محروم خواهم کرد!
یادآور می شود 3 ماه پیش برادر رضا پهلوی در آمریکا به طرز مشکوکی درگذشت. برخی رسانه های ضدانقلاب همان هنگام ادعای خودکشی برادر رضا پهلوی را تکذیب کرده و این گمانه را مطرح کردند که رضا پهلوی برای بالا کشیدن میراث خانوادگی (اموال غارت شده ملت ایران) اقدام به سربه نیست کردن بی سرو صدای برادر خود کرده است.

در هر حال به نظر می رسد اگر وی واقعا دنبال خدمت به مردم ایران است، به جای وازکتومی، خود را به همراه فرح پهلوی نابود کند و پیش از آن اموال غارت شده ملت ایران را نیز به کشور بازگرداند.

[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 7:21 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

عکس های داغ و دیدنی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون در لباس احرام

اینکه مثل ما تشنه‌ی زیارت خانه‌ی خدا باشی و دلت با خواندن و دیدن هر خاطره و
عکسی از آن‌سو بلرزد و هوایی شود یکطرف؛ اما اینکه چهره‌های آشنا و معروفی را در
این سفر نورانی؛ دورادور پرده‌ی مشکی خانه‌ی خدا و صفا و مروه ببینی و تصور کنی
یک طرف دیگر. چهره‌هایی که باهاشان سالها گذراندی. در غم و شادی، در شهادت و میلاد
و حالا صاحب چهره‌های خوب عرصه‌ی سینما را؛ مردان و زنان هنرمند و مسلمان کشور
اسلامی ایران را در لباس و قامتی سپید کنار پرده‌ی سیاه خانه‌ی خدا تجسم می‌کنی.

در این گروه از هنرمندان، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، محمدرضا شریفی‌نیا، محمدرضا گلزار، حسام نواب صفوی، مهرداد نصرتی، الهام حمیدی (همسر حضرت یوسف در سریال یوسف پیامبر)، مهناز افشار، فریبا کوثری (عمره، همسر دوم مختار در سریال مختارنامه)، ملیکا شریفی‌نیا، رز رضوی، حدیث میرامینی و ... حضور دارند.


 
SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون

الهام حمیدی

 


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون

فریبا کوثری، الهام حمیدی، مهناز افشار،  ملیکا شریفی‌نیا، رز رضوی، حدیث میرامینی

 


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون



SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون

محمدرضا گلزار - محمدرضا شریفی‌نیا - حسام نواب صفوی

 


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالی جون

 


[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 7:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصویر بزرگ

کتاب «بصائر الدرجات فی علوم آل‌محمد (ص)» با توجه به توصیه مقام معظم رهبری به طلاب حوزه، ترجمه و روانه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شد.

 

 

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس، کتاب ارزشمند «بصائر الدرجات فی علوم آل‌محمد (ص)» از مهمترین و معروف‌ترین منابع کهن حدیثی شیعه در باب علوم اهل بیت (ع) است که از جمله آثار فقیه جامع و محدث بزرگ شیعه «محمدبن‌حسن صفار قمی» به شمار می‌رود، وی یکی از اصحاب امام حسن عسگری (ع) و نیز استاد بسیاری از محدثین بزرگ است.
 
بر اساس این گزارش، کتاب «بصائر الدرجات فی علوم آل‌محمد (ص)» برای نخستین بار و بنا به بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله ‌العظمی خامنه‌ای در جمع طلاب حوزه علمیه قم در مورخ (89.07.29) توسط علیرضا زکی‌زاده زمانی ترجمه، تصحیح و تعلیق و از سوی انتشارات وثوق روانه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، شده است.
 
گفتنی است، ترجمه این کتاب برای نخستین بار دارای امتیازاتی از جمله «اعراب‌گذاری کامل متن عربی و جداسازی سند حدیث از متن حدیث جهت سهولت تشخیص»، «ترجمه روان فارسی و استفاده از کلمات و معادل‌های شیوا» و «تصحیح کتاب با استفاده از ? نسخه معتبر خطی و مقابله با کتب معتبر شیعه» است.
 
این کتاب که در دو جلد و 2000هزار صفحه منتشر شده است با قیمت 27500تومان به علاقه‌‌‌مندان کتب حدیثی ارائه می‌شود.


[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 7:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصویر بزرگ

گزارشهای جدید از امریکا از افزایش بیماریهای روحی و روانی در میان نیروهای امریکایی حکایت دارد

 

 

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی نتایج تحقیق نشریه یو اس ای تودی چاپ امریکا نشان می دهد روز به روز بر شمار نیروهای امریکایی که به علت حضور در میادین جنگ عراق و افغانستان دچار انواع ناراحتی ها و بیماریهای روحی و روانی نظیر اضطراب ، روان پریشی و افسردگی افزوده می شود.

 
کارشناسان و بویژه کسانی که خودشان در جنگ ویتنام بوده اند معتقدند چندین بار اعزام به مناطق جنگی تاثیر روحی شدیدی بر فرد می گذارد که می تواند در نهایت به از هم پاشیدن خانواده ها، اخراج از کار و بیکاری و خراب شدن روابط شخصی فرد شود. تحقیقی که نشریه یو اس ای تودی انجام داده است بر اساس نظر سنجی از نظامیان امریکایی از سال دوهزار و ده است.
 
امریکا نزدیک به ده سال است که در افغانستان می جنگد و این طولانی ترین جنگ تاریخ امریکاست.
 
این بررسی نشان داده است که روحیه نظامیان امریکایی به پایین ترین سطح خود رسیده است.
 
حدود چهل و هفت درصد از نیروهای امریکایی روحیه ای متوسط و متوسط به بالا دارند در حالیکه این رقم در سال دوهزار و پنج حدود شصت و شش درصد بود.
 
از هر هفت نظامی امریکایی تنها یک نفر از روحیه بالایی برخوردار هستند.


[ چهارشنبه 90/2/21 ] [ 7:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 363
کل بازدیدها: 19808618

طلایه دار