سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر مطهر رزمندگان گروه‌های مقاومت مردمی (حشد شعبی) که برای آزادسازی شهرهای استان صلاح الدین علی الخصوص تکریت به شهادت رسیده‌ بودند، وارد نجف شد و مورد استقبال باشکوه مردم و خانواده‌های شهدا قرار گرفت.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 6:48 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «سید مقتدی صدر» رهبر جریان صدر گروهی شبه نظامی را برای بررسی اوضاع به شهر تکریت مرکز استان صلاح‌الدین عراق اعزام کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 6:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع پیکر قربانیان حمله تروریستی داعش به کوبانی در منطقه "کانتون" واقع در "روجاوا"ی سوریه برگزار شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 6:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش روضه نیوز ؛ مجید حسین‌زاده، فرمانده ناحیه بسیج خرمشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا، با تأیید خبر شهادت علی منیعات از نیروهای بسیجی خرمشهر در روزهای اخیر در عراق اظهار کرد: پیکر این شهید بسیجی هنوز به خانواده تحویل داده نشده است.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/12/23 ] [ 11:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه کتائب امام علی(ع) خبر به شهادت رسیدن یکی از مسؤولان برجسته این گروه را در درگیری‌های آزادسازی تکریت اعلام کرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/12/23 ] [ 10:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به شهرک «حضرت صالح»، معترضان به شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی و احداث دیوار حائل را هدف قرار داده و شماری را بازداشت کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/12/23 ] [ 10:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر سه تن از شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب (س) عصر پنج‌شنبه در شهر مقدس قم تشییع و در بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شدند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/12/23 ] [ 2:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر دو تن از شهدای گردان حضرت علی اکبر(ع) وابسته به آستان مقدس حرم امام حسین(ع) که در جنگ با تروریست‌های داعش در تکریت به شهادت رسیدند، در حرم مطهر امام حسین(ع) تشییع شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/12/23 ] [ 2:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «ابوعزرائیل» رزمنده دلاور کمیته بسیج مردمی عراق در جریان پاکسازی تکریت مرکز استان صلاح الدین از ناحیه دست زخمی شده است. بوسیدن دست زخمی او توسط «ابو مهدی المهندس» فرمانده کل «حشد شعبی» عراق نشان از علاقه فرمانده بزرگ عراق به نیروهای خود و تقدیر از رشادت‌ها و از خودگذشتگی آنان دارد.

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/12/23 ] [ 2:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه‌های اجتماعی فردی به نام «ایوب» که یک استاد پیشین دانشگاه عراق است را کابوس عناصر داعش معرفی کرده‌اند.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/12/23 ] [ 2:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 841
بازدید دیروز: 1225
کل بازدیدها: 19802312

طلایه دار