سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر سه تن از شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب (س) عصر پنج‌شنبه در شهر مقدس قم تشییع و در بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شدند.

 

 

 

 

مراسم تشییع پیکر «مصطفی احمدی»، «علی علیزاده» و «حبیب الله حیدری» سه شهید افغانی مقیم قم که به تازگی در جریان نبرد با تروریست‌های تکفیری در جبهه سوریه به شهادت رسیدند از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف آستان مقدس حضرت معصومه(س) تشییع شد.

این سه شهید والامقام از اعضای تیپ فاطمیون بودند که در حین انجام وظیفه جهادی و درگیری با تکفیری‌ها در راه دفاع از مقدسات اسلامی و به ویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

در این مراسم که جمعی از مسؤولان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اتباع افغانی مقیم قم و اقشار مختلف مردم قم حضور داشتند پیکر این شهیدان پس از انتقال به مسجد امام حسن عسگری(ع) در میان حزن و اندوه و فریادهای یا حسین و یا زینب دل سوختگان و عاشقان اهل بیت(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و پس از طواف گرداگرد مضجع نورانی کریمه اهل بیت(ع) و قرائت نماز میت برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت معصومه قم و کنار قبور دیگر شهدای مدافع حرم انتقال پیدا کرد.

تشییع‌کنندگان پیکر شهید احمدی، علیزاده و حیدری ضمن تجدید بیعت با ولایت شعارهای خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است و الله اکبر خامنه‌ای رهبر و مرگ بر ضد ولایت فقیه را سر دادند.

جمعیت حضور یافته در تشییع پیکر پاک این شهدا با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، کشتار شیعیان به دست سلفی‌های جایتکار در کشورهای سوریه و عراق را به شدت محکوم کردند.

عکاس: حمید عابدی


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ شنبه 93/12/23 ] [ 2:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2740
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19812185

طلایه دار