سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای ارتش و مردمی عراق که عملیات آزادسازی استان صلاح الدین را از روز یکشنبه هفته گذشته آغاز کردند، پس از یک هفته درگیری مستمر با عناصر تروریستی داعش، بالاخره موفق شدند خود را به دروازه‌های تکریت مرکز این استان برسانند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 9:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «سید عمار حکیم» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق روز یکشنبه به منطقه عملیاتی العلم در شمال تکریت رفت و ضمن بازدید از منطقه عملیاتی در جمع نیروهای رزمنده، گفت: عملیات تکریت کمر تروریسم منطقه را شکست.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 9:52 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دیده‌بان حقوق بشر سوریه روز یکشنبه از کشته شدن یک زن آلمانی خبر داد که در سوریه در کنار نیروهای کرد علیه داعش می‌جنگید.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 9:50 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش مارگون ،پیکر شهید محمد صاحبکرم در میان حزن و اندوه سپیدانی ها ،در آرمگاه ابدیش جای گرفت .

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 12:3 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش تنویر به نقل از فارس، با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه، مراسم رونمایی و تحویل دهی موشک های کروز زمینی سومار و تحویل دهی انبوه موشک های بالستیک دوربرد زمین به زمین  قدر و قیام به نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 11:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

تصاویر/ نام «مغنیه» یک بار دیگر در گلزارِتهران درخشید

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سنگ مزار یادبودِ شهید «جهاد مغنیه» در جوار مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نصب شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 9:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حرم کاظمین، متعلق است به امام هفتم شیعیان موسی کاظم و امام نهم امام محمد تقی معروف به «امام محمد جواد».

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 9:3 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه الزهرا(س) حرمین مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت قمر بنی هاشم(ع) غرق در عزا و ماتم است. هزاران زائر و مجاور در صحن و سرای بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) ضمن برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری شهادت بانوی بزرگ دو عالم و مادر شیعیان جهان در مراسمی نمادین پیکر مطهر حضرت زهرا(س) را در کربلای معلی تشییع کردند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 9:2 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «نوری المالکی» معاون رئیس جمهوری و نخست وزیر سابق عراق روز گذشته با حضور در بیماستان الکاظمیه بغداد بر بالین مجروحان جنگی حاضر شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 9:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق که روز گذشته به‌منظور نظارت بر روند عملیات نظامی علیه گروه تروریستی داعش در استان صلاح‌الدین وارد سامراء شد به حرم مطهر امامین عسکریین(ع) مشرف شد.

 

 

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/17 ] [ 9:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 372
بازدید دیروز: 346
کل بازدیدها: 19809267

طلایه دار