سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

شهید علی اکبر موسوی

پیکر شهید سید علی اکبر موسوی از لشکر فاطمیون و چهاردهمین شهید مدافع حرم شهرستان خمینی‌شهر بر دوش مردم تشییع و در گلزار شهدای امامزاده سید محمد خاکسپاری شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمینی‌شهر، سید‌ علی ‌اکبر موسوی از لشکر فاطمیون در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) در سوریه به شهادت رسید. پیکر این شهید بزرگوار با حضور اقشار مختلف مردم پس از نماز جمعه خمینی‌شهر و قرائت نماز بر پیکر وی توسط امام جمعه خمینی‌شهر از مصلی به سمت گلزار شهدای امامزاده سید محمد تشییع و قطعه مدافعان حرم فاطمیون خاکسپاری شد.

آیت‌الله عباس رحیمی امام جمعه خمینی‌شهر در این مراسم اظهار داشت: شهید سیدعلی اکبر موسوی از لشکر فاطمیون بود، لشکری که از رزمندگان افغانستانی و شیعیان مخلصی تشکیل شده که به نیابت از ما می‌جنگند تا از حرم اهل بیت(ع) دفاع کنند، آنها در برابر گروه‌های داعشی و تکفیری ایستادگی می‌کنند که تاکنون چندین شهید فاطمیون در این شهرستان تشییع شدند.

مراسم بزرگداشت و یادبود این شهید روز شنبه (فردا) از ساعت 9:30 الی 12 صبح در سالن گلزار شهدای محله هرستان خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم،  شهید سیدعلی اکبر موسوی چهاردهمین شهید مدافع حرم شهرستان خمینی‌شهر و هفتمین شهید مدافع از لشکر فاطمیون است که در این خطه تشییع و خاکسپاری شد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ شنبه 96/1/19 ] [ 12:11 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1009
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19779901

طلایه دار