سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ عناصر مسلح ناشناس روز گذشته یک پلیس را در منطقه بنون واقع در شهر کوهات در شمال غربی ایالت خیبرپختونخواه پاکستان به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

 

 

این پلیس که از یک حسینیه (امام بارگاه) محافظت می‌کرد در حمله دو تروریست موتورسوار از ناحیه سر هدف قرار گرفت و در دم به شهادت رسید.

به گفته شاهدان عینی یکی از تروریست‌ها پس از پیاده شدن از موتور به طرف پلیس آمده و پس از گفتگویی کوتاه با وی؛ ناگهان اسلحه خود را بیرون آورده و به سرش شلیک کرده است.

یک نیروی پلیس نیز که در پشت بام این حسینیه حضور داشته به دلیل ازدحام جمعیت نتوانسته تروریست‌ها را هدف قرار دهد و در نتیجه آنها به سرعت متواری شده‌اند.

بنا بر اعلام مقامات محلی، این پلیس «علی رضا» نام داشته است.

مراسم تشییع پیکر این شهید با حضور مقامات پلیس کوهات و اقشار مختلف مردم در این منطقه برگزار شد.

مقامات پلیس کوهات با بیان اینکه هدف تکفیری‌ها نمازگزاران این حسینیه بوده است افزودند ما هرگز نخواهیم گذاشت تا صلح و وحدت مردم منطقه هدف قرار بگیرد و با قدرت بیشتری برای مقابله با آنان و برقراری امنیت تلاش خواهیم کرد.

هنوز گروهی مسئولیت ترور این پلیس را بر عهده نگرفته است.

چند ماه پیش نیز در انفجار تروریستی در یکی دیگر از مساجد شیعیان شهر شکارپور، بیش از 60 نفر شهید و دهها نفر مجروح شدند.

در طول دو سال اخیر در پاکستان، بیش از یک هزار نفر از شیعیان این کشور در حملات تروریستی مختلف جان خود را از دست داده اند که بیشتر این حملات از سوی گروه تروریستی لشگر جهنگوی انجام شده است.

 

 

 


[ جمعه 95/7/9 ] [ 11:21 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1344
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 19794968

طلایه دار