سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک مسلمان 24 ساله روسی پس از رکاب زدن چند هزار کیلومتری، در نهایت خود را به شهر مکه مکرمه رساند تا مناسک عبادی سیاسی حج تمتع را به جای بیاورد.

 

 

«بولات نصیب عبدالله» در نخستین روز ماه مبارک رمضان، روسیه را به مقصد عربستان ترک کرد و در طول سه ماه گذشته، هر روز دهها کیلومتر را تنها به عشق رسیدن به حرم امن الهی و انجام مناسک حج پدال زد.

این مسلمان پر همت روس پس از رسیدن به شهر مدینه منوره، مورد استقبال تعدادی از مسئولین سعودی از جمله معاون وزیر حج عربستان قرار گرفت.

شایان ذکر است حدود یک ماه پیش نیز، یک دوچرخه سوار چینی با رکاب زدن بیش از هشت هزار کیلومتر، خود را به عربستان و شهر مکه رساند تا در مراسم حج تمتع امسال شرکت نماید.

این دو دوچرخه سوار چینی و روس، اولین کسانی نیستند که فاصله طولانی بین کشور خود تا عربستان را رکاب می زنند. در سال 2012 میلادی نیز یک مسلمان بوسنیایی فاصله 5900 کیلومتری بین کشورش تا عربستان را پدال زد و در نهایت خود را برای موسم حج تمتع به این کشور رساند.

همچنین در سال 2014 میلادی نیز گروهی از مسلمانان مالزیایی، فاصله چند هزار کیلومتری بین کوالالامپور و مدینه را با دوچرخه پیمودند و مناسک حج را در شهر مکه به جای آوردند.


[ سه شنبه 95/6/23 ] [ 11:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 318
بازدید دیروز: 817
کل بازدیدها: 19791132

طلایه دار