سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بیش از 40 مزدور عربستانی روز گذشته در حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع آنها در اطراف منطقه مرزی میدی کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

 

 

یک منبع نظامی یمن گفت: ارتش و کمیته های مردمی روز گذشته توانستند با تسلط بر مواضع مزدوران عربستانی در اطراف میدی منطقه نظامی الموسم عربستان در جنوب غربی جیزان را به کنترل خود درآورند.

این منبع علاوه بر 41 جسد کشته های نظامی، انهدام دو تانک، 3 خودرو زرهی همچنین فرار مزدوران عربستانی از میدان جنگ و اسارت شمار دیگری از آنها به همراه مقادیر زیاد سلاح و مهمات را تایید کرد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز گذشته مواضع مزدوران عربستانی در العقبه و صبرین در استان الجوف را به شدت مورد حمله توپخانه ای قرار دادند.

رژیم سعودی با ائتلاف 9 کشور عربی، به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده ای را علیه یمن به بهانه بازگرداندن «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور به حاکمیت آغاز کرد که تنها آثار آن را می‌توان کشتار بی‌رحمانه حدود هفت هزار زن و کودک و شهروند یمنی و زخمی شدن دهها هزار و آواره شدن صدها هزار نفر دیگر اعلام کرد.

بر اثر این حملات بیش از 80 درصد تأسیسات خدماتی، آموزشی، درمانی و بیمارستان ها، انبارهای دارو و غذا، مدارس و منازل مردم یمن ویران شده و مردم این کشور در پی محاصره هوایی، زمینی و دریایی در شرایط بحرانی بسر می‌برند.

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 95/6/16 ] [ 12:1 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 699
بازدید دیروز: 817
کل بازدیدها: 19791513

طلایه دار