سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

 پیکر شهیدان مدافع حرم "انور اکبری"، "سید علیرضا موسوی" و "قاسم فیاضی" از لشکر فاطمیون که توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده بودند، توسط آزمایش DNA شناسایی شدند.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تشییع پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) امروز در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، روحانیون، بسیجیان و مردم انقلابی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

در این مراسم، پیکر مطهر شهیدان قاسم فیاضی، سید علیرضا موسوی و انور اکبری از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون بر روی دستان مردم مؤمن و ولایتمدار پاکدشت تشییع شدند.

شهید سید علیرضا موسوی در حین شهادت 21سال، شهید انور اکبری 22سال و شهید قاسم فیاضی 25سال بیشتر نداشتند.

حجت‏ الاسلام حسن لزومی نماینده ولی فقیه در شهرستان پاکدشت نیز بر پیکر پاک این سه شهید نماز اقامه کرد.

بعد از تشییع با شکوه این شهدا مراسم تدفین شهیدان سید علیرضا موسوی و قاسم فیاضی در گلزار شهدای ده امام پاکدشت و خاکسپاری شهید انور اکبری در گلزار شهدای شریف آباد این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن لزومی در این مراسم با اعلام اینکه این شهدا مجموماً دو سال مقاومت کردند تا در نهایت به شهادت رسیدند، بیان کرد: حقیقتاً اگر دفاع جانانه این شهدا نبود، وضعیت امروز خیلی سخت می شد و حوادث ناگواری برای شیعه اتفاق می افتاد.

وی گفت: اگر امروز شیعیان از همه جا با عوامل فاسد صهیونیستی مقابله نمی‌کردند؛ دشمنان اسلام خواب های آشفته ای برای اسلام دیده بودند، اما به لطف خدا هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند.

امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه کفار با تمام امکانات و تجهیزات در کنار یکدیگر ظلم ستیزی می کنند، افزود: رزمندگان در کنار یکدیگر در برابر رژیم کفر مقاومت می کنند، این شهدا در جبهه ها با جسارت و روحیه شهادت طلبی صدها نفر از پیروان ابوسفیان را به درک واصل کرده اند و سرانجام خود به شهادت رسیدند.

وی ابراز داشت: همان تبریکی که به خانواده شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان ایرانی داشته ایم، امروز خدمت خانواده شهدای تیپ فاطمیون عرض می‌کنیم.

حفظ جبهه های مقاومت، به برکت وجود شهدای مدافع حرم

حجت‌الاسلام لزومی با اشاره به این که داغ جوان سخت است، تصریح کرد: معمولا اکثر شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون از خانواده خود دور و غریب و مظلوم هستند

وی حفظ جبهه های مقاومت را به برکت وجود شهدای مدافع حرم دانست و افزود: امروز راهی که خواهیم رفت، راه همین شهدا است، دشمن درسوریه و عراق زمین گیر شده است و با همراهی تمام همدستانشان کم آورده اند.

گفتنی است با اضافه شدن 3شهید مدافع حرم در هفته جاری، تعداد شهدای مدافع حرم شهرستان پاکدشت به 23نفر رسید که از این تعداد 16نفر از آنها متعلق به تیپ فاطمیون است.


[ شنبه 95/3/29 ] [ 6:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1476
بازدید دیروز: 1188
کل بازدیدها: 19793478

طلایه دار