سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش بی سروسامان - شهادت دو تن از شهدای مدافع حرم در سوریه تایید شد .

 

 

"حاج سید علی منصوری" مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت صبح دیروز در سوریه به شهادت رسید .

شهید "حاج سید علی منصوری" مدافع حرم اهل بیت

محل شهادت منطقه حمره از روستاهای هم جوار خان طومان

شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار بازنشسته حاج سید علی منصوری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در دفاع از حرم اهل بیت صبح دیروز در سوریه به جمع دوستان شهیدش پیوست .

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پل شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند. شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان به دست گروهک درنده‌خوی داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی متنعم شد.

شهادت سرهنگ پاسدارسیدعلی منصوری، مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) و سرباز سبز‌پوش میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را از طرف فعالان فرهنگی شهرستان به رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای، ملت شهیدپرورنیشابور و خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند، عاجزانه مسئلت می‌کنیم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را نابودی عناصر خودفروخته و خودسر داعش قرار دهد و پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) هر چه زودتر محقق شود.

شهید مدافع حرم حاج سید علی منصوری

شهید مدافع حرم حاج سید علی منصوری

شهید مدافع حرم حاج سید علی منصوری- نفر اول سمت راست

شهید مدافع حرم حاج سید علی منصوری

شهید مدافع حرم حاج سید علی منصوری- نفر اول سمت راست

 

 

 

 نقل از ماهشهر امروز ، به دنبال اطلاعیه دفتر امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر  اعلام شد که خوزستان بزرگ، بار دیگر دین خود را به اسلام ادا کرده و شهیدی دیگر از خطه خوزستان به جمع شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع)  در سوریه پیوسته است.

شهید مکیان در خانواده ای مذهبی در شهرستان قم دیده به جهان گشود و در شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر بزرگ شد.
وی در شهرک طالقانی تحت تعلیم دایی خود حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدهاشمی بودند و به نوعی در کنار مردم این شهرک رشد کرده بود.
خانواده شهید مکیان در حال حاضر در شهرستان آبادان ساکن هستند و خود ایشان از طریق تیپ فاطمیون به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند.
شهید احمد مکیان در درگیری های اخیر در حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.

 

 


[ جمعه 95/3/21 ] [ 11:38 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1381
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19808083

طلایه دار