سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش گفت: رزمایش اقتدار ولایت به منظور ارتقای آمادگی و توان یگان‌ها و پایگاه‌های موشکی در سراسر کشور بود که از یک هفته گذشته آغاز شد و امروز در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار ولایت موشک‌های برد بلند قدر از ارتفاعات البرز شرقی، سواحل مکران در 1400 کیلومتری را هدف قرار دادند.

 

 

سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» با تأکید براینکه موشک‌ها، سکوهای پرتاب و تجهیزات بکارگیری شده در این رزمایش ایرانی هستند گفت: تمامی مراحل آماده سازی و اجرای این رزمایش توسط جوانان نسل سومی ایران اسلامی صورت پذیرفت.

وی توانمندی موشکی سپاه را محصول تحریم و فشارهای دشمن دانست و تصریح کرد: دشمنان ما هرچه تحریم‌‌ها را بیشتر کنند واکنش سپاه و نیروهای ارزشی و انقلابی به آنان، حرکت و تلاش مضاعف و ارتقای توانمندی‌ها خواهد بود.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه دشمنان پس از برجام امنیت ملت ایران را هدف قرار داده‌اند گفت: این تحریم‌ها به منظور تضعیف ملت شریف ایران صورت می‌پذیرد و طبیعتا همانگونه که نیروهای مسلح و پاسداران در 37 سال گذشته از امنیت دفاع کرده‌اند از این پس نیز دفاع خواهند کرد.


[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 10:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1616
بازدید دیروز: 1589
کل بازدیدها: 19798630

طلایه دار