سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یکی از فرماندهان مزدور عربستان سعودی به همراه 5 تن از همراهانش در منطق? جبل جبار بین دو استان الضالع و اب در جنوب یمن کشته شده‌اند.

 

 

 

به گزارش شبک? تلویزیونی المسیره این فرمانده مزدور «عبداللطیب قحیف» نام داشت که تحت فرمان سعودی‌ها به طرفداری از «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن در جنوب این کشور می‌جنگید.

روز شنبه نیز نیروهای ارتش یمن یک فروند هواپیمای بدون سرنشین وابسته به مزدوران سعودی را در منطق? السحولِ استان اب در جنوب غرب این کشور ساقط کردند.

عربستان سعودی از ششم فروردین با هدف بازگرداندن قدرت به رئیس جمهور مستعفی یمن و تضعیف جنبش مردمی انصارالله، حملات نظامی خود را به این کشور فقیر عربی آغاز کرده است.

در حملات رژیم سعودی تاکنون دست‌کم بیش از 8 هزار و 400 یمنی از جمله 2 هزار و 236 کودک شهید و بیش از 16 هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند. در این حملات همچنین به زیرساخت‌های یمن خسارت‌های فراوانی وارد شده است.

«اسماعیل ولد الشیخ» نماینده ویژ? سازمان ملل در امور یمن طی هفته جاری در جلس? مشورتی شورای امنیت گفت: جنگنده‌های عربستان به صورت کورکورانه به مناطق مختلف یمن حمله کرده و غیرنظامیان یمنی را در استان‌های مختلف هدف قرار می‌دهند.

 


[ دوشنبه 94/12/17 ] [ 6:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 646
بازدید دیروز: 1589
کل بازدیدها: 19797660

طلایه دار