سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» عصر امروز سه شنبه از شهادت یک مبارز خود در اثر ریزش یکی از تونل‌های مقاومتی در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

 

 

 

گردان‌های قسام اعلام کرد که «مروان برهم معروف» (27 ساله) از اهالی شهر خان یونس در جنوب باریکه غزه در جریان تلاش برای بازسازی یکی از تونل‌های مقاومتی به شهادت رسید.

تعدادی از تونل‌های مقاومتی که مبارزان قسام و دیگر گروه‌های مقاومت از طریق آن‌ها توانستند ضربات سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد کنند و چندین عملیات موفقیت آمیز مانند نفوذ به پشت خطوط دشمن و اسارت نظامیان صهیونیستی را اجرا کنند، در اثر بمباران‌های ارتش صهیونیستی در جریان جنگ مذکور خسارت دیده بودند که مبارزان قسام سعی در بازسازی و مرمت آن‌ها را دارند.

گردان‌های قسام ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مبارز خود اعلام کرد که همچنان به روند آماده سازی خود و تقویت توان مقاومت برای جنگ آتی احتمالی با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

گفتنی است که طی دو هفته گذشته نیز 9 نفر از مبارزان گردان‌های قسام در اثر ریزش تونل‌های مقاومتی جان خود را از دست داده و به افتخار شهادت نائل گشته بودند، اما با این وجود این گردان‌ها بر ادامه روند احداث تونل‌ها و بازسازی تونل‌های تخریب شده به منظور آمادگی برای مقابله با تجاوز احتمالی رژیم اشغالگر قدس به غزه تاکید کرده است.

 

 

 

 

 


[ چهارشنبه 94/11/21 ] [ 11:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 905
بازدید دیروز: 2534
کل بازدیدها: 19784375

طلایه دار