سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ صبح امروز( شنبه 17 بهمن) پیکر پاک و مطهر شهدای حرم، شهید بسیجی" فیروز حمیدی زاده" و شهید پاسدار "محمد ابراهیم توفیقیان" با حضور جمع کثیری از مردم مومن و شهیدپرور بجنورد و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولین استانی و شهرستانی تشییع شد.

 

 

 

( جمعه 16 بهمن) مردم شهید پرور بجنورد، با حضور در فرودگاه این شهر از پیکر شهیدان مدافع حرم "فیروز حمیدی زاده" و "محمد ابراهیم توفیقیان"، اولین شهدای مدافع حرم خراسان شمالی استقبال کردند.

براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان محمدابراهیم توفیقیان" و فیروز حمیدی زاده، که شهدای شهر اسفراین و بجنورد هستند، ساعت 9 صبح روز شنبه (17بهمن ماه) در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار می شود.

این شهدای پاسدار و بسیجی دلاور طی روزهای اخیر در عملیات شکست محاصره شهرهای شیعه نشین "نبل" و " الزهرا" در جریان مبارزه با گروهای تکفیری به شهادت رسیدند.

 

در این مراسم شرکت کنندگان با شعارهای «الله‌اکبر»، «این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست» و «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، مقام این شهدای والا مکقام را ارج نهادند.

پیکر مطهر بسیجی شهید مدافع حرم "فیروز حمیدی‌زاده" پس از تشییع بر دستان مردم شهدی پرور به مرقد سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) منتقل و در گلزار شهدای بجنورد در کنار مزار برادر شهیدش خاک ‌سپاری شد.

همچنین پیکر مطهر شهید "محمد ابراهیم توفیقیان" نیز که پس از تشییع در بجنورد به زادگاهش منتقل شد، فردا بر روی دستان مردم قدرشناس و شهید پرور اسفراین تشییع می شود.

این شهدای دلاور طی روزهای اخیر در عملیات شکست محاصره شهرهای شیعه نشین "نبل" و "الزهرا" سوریه در جریان مبارزه با گروهای تکفیری به شهادت رسیدند.


[ شنبه 94/11/17 ] [ 9:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1280
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807982

طلایه دار