سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هزاران نفر از مردم جنوب لبنان عصر دیروز پیکر یکی از رزمندگان حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان را در شهر جویا واقع در جنوب این کشور تشییع کردند.

 

 

 

«حاج حسن لقیس» ملقب به «علاء» از مجاهدان ارشد حزب‌الله پس از مبارزه طولانی مدت با یک بیماری سرانجام دار فانی را وداع گفت و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر مرحوم حاج حسن با حضور گسترده مردم منطقه جویا با شعار «لبیک یا زینب (س)» و «لبیک یا حسین (ع)» از مقابل منزلش آغاز و تا گلزار شهدای این شهر ادامه یافت.

در مراسم تشییع پیکر این مجاهد حزب الله، مسئولان حزب الله و جنبش أمل، سران کشوری و لشکری، شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی، طرفداران مقاومت اسلامی، گروه پیشاهنگان امام مهدی (عج) و اقشار مختلف مردم جنوب لبنان حضور داشتند.

در این مراسم تصاویری از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، امام موسی صدر، سید حسن نصرالله و رهبران شهید حزب الله دیده می‌شد.

پیکر حاج حسن لقیس با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله خیابان‌های جویا را پیمود و به گلزار شهدا رسید و پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن رزمندگان حزب‌الله و اقامه نماز در جوار سایر همرزمانش به خاک سپرده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ دوشنبه 94/11/5 ] [ 10:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 2924
کل بازدیدها: 19812472

طلایه دار