سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ در چند هفته اخیر خبرهای مسرت بخشی از پیشروی روزافزون رزمندگان سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در مناطق مختلف این کشور به گوش می‌رسد.

 

 

 

اکنون گروه تروریستی داعش که همواره در پی تخریب این نهاد مردمی و بسیار نیرومند در عراق است، به شیوه‌ای جدید در جهت تفرقه انگیزی بین شیعه و سنی و تخریب چهره این سازمان روی آورده است.

عناصر این گروه تروریستی با همکاری برخی عناصر مزدور سنی خود خود در مناطق مختلف عراق، به پخش تصاویری در فضای مجازی پرداخته‌اند و این تصاویر را که غالباً تصاویر کشتار مردم و تخریب مساجد است، به شیعیان و رزمندگان این سازمان نسبت داده‌اند.

داعش این تصاویر را جنایات شیعیان علیه اهل سنت عنوان کرده و آنان را عاملان تخریب مساجد اهل سنت و کشتار مردم بی‌دفاع و غیرنظامی معرفی کرده است.

اما برخی از فعالان شیعه در فضای مجازی، با انجام تحقیقی حقیقت ماجرا را به دست آورده‌اند.

در تحقیقی که این گروه از فعالان شیعه انجام داده‌اند، مشخص شده است که تمامی این تصاویر، تصاویری است که داعش، خود در قبال مساجد اهل سنت انجام داده و برای ایجاد تفرقه انگیزی میان دو گروه شیعه و سنی، این اقدامات را به شیعیان نسبت داده است.

همچنین تصاویری که توسط داعش از کشتار مردم غیرنظامی منتشر شده، مربوط به جنایات این گروه تروریستی در سوریه است و هیچ ارتباطی با رزمندگان الحشد الشعبی ندارد.

این گروه تکفیری از هیچ اقدامی در جهت تخریب این سازمان نیرومند دریغ نمی‌کند.

گفتنی است چندی پیش، برخی عناصر داعش با پوشیدن لباس‌های مخصوص رزمندگان الحشد الشعبی و در جهت تخریب چهره این رزمندگان، به جنایاتی هولناک دست زدند و چندین تن را به قتل رساندند.

در ادامه برخی تصاویری که مورد سوء استفاده داعش شده است را مشاهده می کنید:

 

 

 

 

 


[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 9:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2496
بازدید دیروز: 2043
کل بازدیدها: 19783432

طلایه دار