سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پایگاه اطلاع رسانی شبکه الغدیر امروز شنبه 26 دی ماه در خبری از بازدید دبیر کل سازمان بدر و فرمانده الحشد الشعبی عراق خبر داد.

 

 

 

بر اساس این خبر، «هادی العامری» با حضور در مناطق "تل کصیبة" و "علاس" در شرق تکریت و "حمرین" از شکست سنگین حمله داعش به منطقه تل کصیبه سخن و نشست صمیانه ای با رزمندگان جنگ داشت.

وی همچنین در خصوص حمله ناکام عناصر داعش به منطقه تل کصیبة گفت: این مناطق از خطوط دفاعی اصلی ما به حساب نمی آید و امینت این منطاق با مراکز مراقبتی ساده تامین می شود.

فرمانده الحشد الشعبی عراق اضهار داشت: حمله ناکام عناصر داعش در روز پنجشنبه گذشته به منطقه تل کصیبة به سمت کوه های حمرین در استان صلاح الدین شکستی بزرگ برای آنان بود و امیدوارم عناصر داعشی باز هم دست به چنین حملاتی بزنند، تا کاملا نابود شوند.

دبیر کل سازمان بدر با اشاره به شمار تلفات داعش عنوان کرد: پس از گشت زنی های گسترده در منطقه برای پاکسازی آن، بیش از 70 کشته و 150 زخمی از اعضا و فرماندهان داعش را یافتیم.

هادی العامری افزود: تروریست های داعش حتی برای یک روز نیز نتوانستند در منطقه دوام بیاورند و با همکاری نیروهای مشترک مردمی، اهالی منطقه و ارتش حمله آنها نه تنها ناکام ماند بلکه متحمل خسارات سنگینی شدند.

 


[ شنبه 94/10/26 ] [ 10:44 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 668
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 19794292

طلایه دار