سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

چند عکس جدید از شهید مدافع حرم «مرتضی کریمی»

گروه جهاد و مقاومت مشرق - اخیرا خبر شهادت مدافع حرم، مرتضی کریمی جانشین گردان امام حسن(ع) ناحیه مسلم بن عقیل منطقه 18 تأیید شد.

 

 

 

 



چند عکس جدید از شهید مدافع حرم «مرتضی کریمی»

آنچه در ادامه می خوانید، فرازهایی از وصیت نامه این شهید عزیز است:

لبیک یا زینب (س)
سلام درود به ساحت مقدس امام زمان عج و روح پاک امام راحل و سلام بر نائب بر حقش حضرت سید علی خامنه ای مدظله العالی و شهدای هشت سال دفاع و شهدای مدافع حرم.

با قلب خود ورقی میسازم و با خون خود جوهری و با استخوان خود قلمی میسازم و دست نوشته ایی به یادگار بر روی آن حک میکنم. 

در ابتدای وصیت نامه ام از تمامی دوستان و آشنایان و خانواده خودم تقاضا دارم به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا دهند تاگمراه نشوند زیرا ایشان بهترین دوست شناس و دشمن شناس است. 

از همه میخواهم اشک و گریه های خود را نثار اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان آن بزرگوار و خانم زینب (س) کنند. 

از دوستان و آشنایان که بر گردن بنده حقیر حق دارند تقاضا میکنم بنده حقیر را مورد عفو و حلالیت خود قرار دهند. میدانم که اخلاق و رفتار من انقدر خوب نبود که توفیق شهادت داشته باشم و این شهادت که نصیب بنده شد لطف و کرم و هدیه خداوند بود. 

بی بی زینب (س) آن زمان که شما در شام غریب بودید گذشت. و دیگر به هیچ احدی اجازه نمیدهیم به شما و سلاله اباعبدالله الحسین (ع) بی احترامی کند. بی بی جان انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و روی خون ناقابل بنده حساب کنید. بی بی جان ممنونم که اسم بنده رو پذیرفتی و پرونده من رو سیاه رو امضا کردید و قبولم کردی که جزو مدافعان حرمت باشم. لبیک یا زینب (س).

نماز لیله الدفن و حلالیت چهل مؤمن فراموش نشود حتما این کار را برای من روز دفن انجام دهید و شال و پیراهن مشکی و پرچم سرخ حرم و تربت اباعبدالله الحسین (ع) رو داخل قبرم کنار بدنم قرار بدهید؛ ممنونم. 

منو حلال کنید
سایه مقام معظم رهبری مستدام باشد 
مرتضی کریمی 94/9/2


[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 4:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 259
بازدید دیروز: 635
کل بازدیدها: 19805844

طلایه دار