سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ ارتش و نیروهای مردمی این کشور با عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه توانستند، شهرک مهین را از چنگال داعشی‌ها آزاد کنند.

 

 

 

 

شهرک مهین تنها 14 کیلومتر با اتوبان حمص به دمشق فاصله دارد.

برپایه این گزارش، رزمندگان سوری در قرارگاه عملیاتی نصر، در جنوب استان حلب تقریبا به اتوبان حلب به دمشق رسیدند و ادامه اتوبان حلب به سمت دمشق، به شهر حمص می‌رسد که با پاکسازی شهرک مهین می‌توان منتظر آزادسازی اتوبان حمص به دمشق شد.

ارتش و نیروهای مردمی سوریه در حومه شرقی حلب نیز پس از آزادسازی فرودگاه «کویرس» بیشتر روستاهای این منطقه را پاکسازی کردند و پیشروی‌ها برای برقراری امنیت جاده حلب به رقه ادامه دارد.

شهر رقه واقع در شمال سوریه، مرکز اصلی تروریست‌های داعش است.

دستیابی به ارتفاعات و راه‌های مواصلاتی و جاده‌ها در جنگ‌های نامنظم بسیار مهم است، چرا که از روی ارتفاع تحرکات دشمن زیرنظر رزمندگان است و دسترسی به راه‌های مواصلاتی می‌تواند شاهرگ حیاتی انتقال تجهیزات و سلاح را به دشمن قطع کند.

در استان درعا نیز تروریست‌های جبهة النصرة ضربه سنگینی از ارتش و نیروهای مردمی سوریه خوردند و مسیر امدادرسانی و انتقال سلاح آن‌ها در شیخ مسکین کاملا بسته شد.

شیخ مسکین که نقطه ارتباطی استانهای دمشق، سویدا، درعا و قنیطره در جنوب سوریه است ودر 50 کیلومتری جنوب دمشق قراردارد، آزاد شد.


[ پنج شنبه 94/10/10 ] [ 11:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 292
بازدید دیروز: 2924
کل بازدیدها: 19812661

طلایه دار