سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

تصاویر امیر سیاوشی و سجاد عفتی تازه ترین شهدای مدافع حرم

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهیدان سجاد عفتی، اسماعیل خانزاده، امیر سیاوشی ،سروان پاسدار شهید فرامرز رضا زاده و امیر لطفی پنج رزمنده‌ای بودند که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شدند و در حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.

 

 

 

یازدهمین مازندرانی مدافع حرم به شهادت رسید/شهید خان‌زاده؛ نخستین پرستوی محمودآبادی مهاجر حرم+تصاویر

 

شهید خانزاده

 

 

شهید سجاد عفتی

 

 

 

https://telegram.me/amirsiyavoshi

شهید  امیر سیاوشی از بچه های چیذر و از رفقای شهید امین کریمی دعوت حق را لبیک گفت و خود را به قافله ی شهدای حرم آل الله رساند.شهید "امیر سیاوشی" از اهالی محله چیذر شمیران ، خادم هیئت رزمندگان شمیرانات ( رایت العباس ) و  از بسیجی های ناحیه جماران - حوزه 135 فتح المبین - پایگاه انصار و پاسدار نیروی دریایی سپاه بودند، شهید مدافع حرم امیر سیاوشی دیروز در جنوب شهر حلب سوریه توسط تکفیری ها به فیض شهادت رسیدند.

عطش شهادت در شیران فتح المبین موج میزند. موج عاشقان شهادت در مراسم تشییع خادم بی ادعای هیات رزمندگان شمیران لرزه بر تن وهابیت خواهد انداخت. شهیدان آینده منتظر اذن ولایت هستند . یاعلی

m39h_img-20151221-wa0008[1].jpg

شهید فرامرز رضازاده

آخرین شهید ایرانی مدافع حرم +عکس
امیر لطفی از رزمندگانی بود که برای دفاع از حرم دختر حضرت حیدر(ع) به همراه همرزمانش به سوریه هجرت کرد و روز گذشته حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری در شهر حلب خون پاکش به زمین ریخت  برای همیشه زنده شد.

خانواده این شهید مدافع حرم امروز با امیر عزیزشان در معراج شهدای تهران وداع کردند و پیکر او را روز پنجشنبه ساعت 9 صبح از مقابل منزل وی واقع در چهارراه عباسی، یاخچی آباد تشییع و در بهشت زهرای تهران به خاک خواهند سپرد.  

گفتنی است مراسم بزرگداشت این شهید روز جمعه ساعت 14 در مسجد صاحب الزمان یاخچی آباد برگزار خواهد شد.

[ سه شنبه 94/10/1 ] [ 10:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 599
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19810044

طلایه دار