سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جانشین نیروی هوایی ارتش روسیه در مصاحبه ای رادیویی اعلام کرد: از نیمه ماه نوامبر (آبان) تا کنون، جنگنده های نیروی هوایی روسیه، 145 پرواز بر فراز مواضع داعش در سوریه داشته اند.

 

 

 

 

«اناتولی کونولانوف» ابراز داشت: طی این 145 درواز جنگنده های روسی، 1500 موشک به مواضع داعش شلیک شده، علاوه بر این 20 موشک کروز نیز مناطق تحت کنترل این گروه تروریستی در سوریه را هدف قرار داده اند.

وی با نام بردن از دو جنگنده Tu-22 و Tu-160 در تشریح وظایف این دو جنگنده افزود: این دو جنگنده از پایگاه های هوایی روسیه برخاسته و به مدت 16 ساعت در آسمان سوریه و بر فراز مواضع گروه تروریستی داعش به پرواز در می آیند و طی این مدت پرواز، عملیات خود را به طور کامل به انجام می رسانند.

این مقام ارشد ارتش روسیه خاطر نشان ساخت که این مدت پرواز برای یک جنگنده، رکورد فوق العاده ای محسوب می شود.

کونولانوف در ادامه این مصاحبه رادیویی، از تاثیرگذاری حضور نظامی کشورش در نبرد علیه داعش سخن گفت و تاکید کرد که تاکنون روسیه از تمام توان خود برای نبرد با داعش استفاده نکرده و در صورت لزوم، این اتفاق خواهد افتاد و ارتشروسیه به صورت همه جانبه، از زمین، دریا و آسمان به مواضع داعش یورش خواهد برد.

«ولادیمیر پوتین» نیز روز گذشته (شنبه) با تاکید بر حضور نظامی روسیه در سوریه، اعلام کرده بود که در صورت لزوم، روسیه از تمام توان نظامی و دفاعی خود برای مقابله با داعش و دیگر گروه های تروریستی در سوریه استفاده خواهد کرد و آنچه تاکنون رخ داده، تنها بخش کوچکی از توان نظامی روسیه را نشان داده است.


[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 10:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 827
بازدید دیروز: 1188
کل بازدیدها: 19792829

طلایه دار