سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

پیکر شهید فتحی چم خانی که دوشنبه 16 آذرماه 94 در مبارزه با نیروهای تکفیری و داعش در سوریه به فیض شهادت نائل آمد، صبح روز پنج شنبه 19 آذرماه مصادف با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) به بهبهانمنتقل شد.

مراسم تشییع این شهید والامقام، صبح این روز از مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرستان بهبهان با حضور مردم شهید پرور و مسئولان این شهرستان برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین موسوی بر پیکر شهید نماز اقامه کردند و پس از آن سردار حاج احمد خادم سیدالشهدا فرماندهی قرارگاه جنوب(کربلا) به ایراد سخنرانی پرداختند.

پاسدار شهید احسان فتحی چم خانی (متولد 12 اردیبهشت ماه 1369 شهرستان بهبهان)، نخستین شهید مدافع حرم از شهرستان بهبهان است که در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیده است.

 

 

 

لحظه ورود پیکر مطهر شهید فتحی به شهرستان بهبهان

پیکر مطهر شهید فتحی در حیاط مسجد مالک اشتر بهبهان

بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران *** کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

 حرم مطهر پنج شهید گمنام شهرستان بهبهان


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 گلزار شهدای شهرستان بهبهان

 
 

سخنرانی سردار خادم سیدالشهدا فرماندهی قرارگاه جنوب(کربلا)

 

منبع: koocheyeshahid.ir

شهیدخبر(شهیدنیوز): پیکر مطهر شهید احسان فتحی چم خانی از پاسداران تیپ تکاور امام حسن مجتبی(علیه السلام) و از مدافعان حرم در سوریه، در شهرستان بهبهان تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان در کنار مزار برادر شهیدش بارونی فتحی چم خانی که در عملیات رمضان (تیرماه 1361) به شهادت رسیده بود به خاک سپرده شد.

 

 

 

  

[ یکشنبه 94/9/22 ] [ 12:18 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1220
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807922

طلایه دار