سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش تنگستان نما، مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان بوشهر و شهرستان تنگستان صبح امروز با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر و با فریاد یااباعبدالله الحسین(ع) پیکر پاک شهید محمد احمدی جوان را تا زادگاهش روستای باشی از توابع بخش دلوار تنگستان همراهی و به خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفتند.

شهید احمدی جوان که متولد 1369 و عضو تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفته بود.

وی همزمان با تاسوعای حسینی و حین کمک به یکی از مجروحان در شهر حلب سوریه، مورد اصابت خمپاره تکفیری های داعش قرار گرفت و برای درمان به یکی از بیمارستان های تهران انتقال یافت.

 

 

 

شهیدمحمد احمدی جوان 25 ساله مدافع حرم جمعه شب گذشته و پس از قریب چهل روز که در کما بود، به همرزمان شهیدش پیوست.

این مراسم با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، حضرت ایت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بوشهر، امام جمعه اهرم ، فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان، فرماندار تنگستان، فرمانده نیروی انتظامی تنگستان و جمعی از ائمه جمعه استان بوشهر، خانواده های معظم شهدا، جانیازان و ایثارگران، نیروهای مردمی بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف جامعه برگزار شد.

متن وصیت نامه به شرح زیر است:

بسم رب شهدا و صدیقین

خدایا تو را سپاس که مرا در دین حقت و مذهب زیبای شیعه قرار دادی، تو را سپاس که مرا در پیروی از پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و اهلبیت و عصمت و طهارتش یاری نمودی.

خدایا من امروز به سوی تو قدم بر می دام برای دفاع از مذهبی که به آن از صمیم قلب اعتقاد دارم.

خوشحال و شکر گزارم که به من نعمت جهاد در راه خودت نمودی تا با یاد و نام تو در این راه قدم بردارم و بتونم در راه دفاع از حرمین شریف خطبه خوان کربلا و سه یاله مولایم حسین(ع) با قلبی راسخ قدم بردارم.

ای پدر مادر عزیزم که شما را در این دنیا خاکی نزدیک ترین فرد به خود می دانم، شرمسار از رفتاری که شایسته برخورد با شما نبود و حق شما روا داشته ام، به خدا سوگند می خورم که اگر زمانی با صدای بلند با شما سخن گفتم و موجبات ناراحتی شما را فراهم نمودم در قلب خود احساس پشیمانی بسیار می کردم، شاید به زبان نیاوردم ولی در قلب این چنین نیود، مرا حلال کنید و عا کنید تا در دنیای جاوید نزد پروردگارم روسیاه نباشم.

برادر و خواهر عزیز شما را به تقوا الهی و ایستادن در خط ولایت فقیه سفارش می کنم و علاوه بر شما به مردم عزیز کشورم سفارش می نمایم که فریب جو سازی های دشمنان این خاک و اسلام ناب محمدی(ص) نخورند و در خط ولایت باشید و از امام عزیز، امام خامنه ای مدظله العالی حامیت کامل و جامع نمایید.

مبادا از خط ولایت فقیه خارج شوید که من شهادت می دهم که شما از خط اهلبیت خارج شده اید.

خوشحالم در لباسی شهیدد می شوم که از اعماق وجودم به این لباس اعتقاد دارم و می دانم که چه لباس ارزشمندی به تن دارم، به همکارانم سفارش می نمایم تا حرمت لباس خویش را نگه داشته و قدردان نعمت خدمت در سپاه پاسداران باشند.

اینک با قدم هایی محکم به سوی جهاد در راه خدا رهسپار می شوم و از همه ی کسانی که بر گزدن من حقی دارند در خواست می کنم به حق مادرم حضرت زهرا(س) حلالم کنید. یا علی((الهم عجل لولیک الفرج))

محمد احمدی جوان

13/6/94

در پایان این مراسم با شکوه تن شهید مدافع حرمین شرفین به خاک سپرده شد.

 

تصاویر/ استقبال از شهید مدافع حرم در فرودگاه بوشهر

تصاویر/ استقبال از شهید مدافع حرم در فرودگاه بوشهر


[ دوشنبه 94/9/16 ] [ 6:12 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1171
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807873

طلایه دار