سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رزمندگان حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان پیکر فرمانده برجسته خود را که در دفاع از مقدسات اسلامی در سوریه به شهادت رسید در جنوب لبنان تشییع کردند.

 

 

 

 

پیکر مطهر «حاج علی حسین حمد بلحص» (جواد) معروف به «حاج علی کوکب» از فرماندهان میدانی حزب‌الله که در حین انجام وظیفه جهادی به درجه رفیع شهادت نائل آمد عصر دیروز جمعه در منطقه صدیقین واقع در جنوب لبنان تشییع و به خاک سپرده شد.

رسانه‌های نزدیک به مقاومت اسلامی لبنان اعلام کردند که فرمانده میدانی حزب‌الله در مبارزه با تروریست‌های تکفیری و در حومه حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

پیکر این شهید والامقام با حضور گسترده مردم منطقه صدیقین واقع در جنوب لبنان با شعار «لبیک یا زینب (س)» و «لبیک یا حسین (ع)» از مقابل منزلش آغاز شد.

در مراسم تشییع پیکر شهید حاج علی حسین بلحص، مسئولان حزب الله و جنبش أمل، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله و مقاومت اسلامی، شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی، طرفداران مقاومت اسلامی، گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) و اقشار مختلف مردم شهیدپرور جنوب لبنان حضور داشتند.

در این مراسم که تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، امام موسی صدر و رهبران شهید حزب الله دیده می‌شد تشییع کنندگان فریاد می‌زنند: «لن تسبی زینب (ع) مرتین» (زینب (س) دوباره به اسارت نخواهد رفت).

پیکر شهید حاج علی حسین با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله خیابان‌های صدیقین را پیمود و به گلزار شهدا رسید.

پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن رزمندگان حزب‌الله و اقامه نماز به امامت «شیخ زین العابدین بکری» امام جماعت صدیقین پیکر شهید حاج علی حسین در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ شنبه 94/8/16 ] [ 11:0 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 631
بازدید دیروز: 817
کل بازدیدها: 19791445

طلایه دار