سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

فرماندار سمنان از تشییع و خاکسپاری، یک شهید مدافع حرم، بعد از اقامه نمازجمعه فردا بیست و چهارم مهر 94 در سمنان خبر داد.

 

 

 

 


 به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سمنان ، سیدعباس دانایی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهید کربلایی محمدرحیم رحیمی، از مدافعان حرم حضرت زینب(س) که در 20 سالگی در جبهه مقاومت اسلامی در درگیری با گروهک تروریستی و ضد اسلامی داعش در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، در سمنان تشیع و خاکسپاری می شود.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای اسلام، گفت:    شهید کربلایی محمدرحیم رحیمی، از افاغنه ساکن سمنان، به منظور انجام وظیفه دینی دفاع از اسلام، به جنگ علیه تکفیری ها شتافت و در راه اسلام با تقدیم جان پاک خود به مقام والای شهادت نائل آمد.

فرماندار سمنان با اشاره به هماهنگی های لازم برای تشیع با شکوه این شهید در سمنان، تصریح کرد: با تاکید حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و محمد وکیلی استاندار سمنان، پیش بینی‌های لازم برای فراهم کردن زمینه برگزاری این مراسم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آئین وداع با این شهید والامقام امروز پنجشنبه بیست و سوم مهر 94 ساعت 19 در آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) و آئین تشییع و تدفین روز جمعه بیست و چهارم مهر 94 پس از اقامه نماز از مصلی تا میدان استاندارد سمنان برگزار و در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

دانایی ادامه داد: آئین ترحیم این شهید مدافع حرم نیز روز جمعه بیست و چهارم مهر 94 بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان اعظم آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) و آئین سوم و هفتم آن شهید نیز روز دوشنبه بیست و هفتم مهر 94 از ساعت 14:30 الی 16 در شبستان امامزاده یحیی(ع) برگزار می‌شود.

 فرماندار سمنان از مردم سمنان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد با حضور خود در این مراسم، عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت نشان دهند تا شاهد حمایت معنوی مردم سمنان از فرهنگ ایثار و شهادت، با استقبال و تشیع با شکوه این پاسدار مدافع حرم زینب(س) در برابر دشمنان اسلام باشیم.


[ پنج شنبه 94/7/23 ] [ 6:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1256
بازدید دیروز: 1788
کل بازدیدها: 19800058

طلایه دار