سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در بیت لحم در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.

 

 

 

 

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: «معتز زواهره» جوان 27 ساله فلسطینی از اردوگاه «الدهیشه» روز سه شنبه در بیت لحم در جریان درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی شهید شد.

شهید زواهره برادر اسیر غسان زواهره ساکن اردوگاه دهیشه در بیت لحم می‌باشد.

منابع محلی همچنین اعلام کردند که در این درگیری‌ها دست کم 50 فلسطینی دیگر مجروح شده‌اند.

با شهادت وی، از آغاز ماه اکتبر (مهر) تاکنون 31 جوان فلسطینی از جمله 11 نفر در کرانه باختری به شهادت رسیده و بیش از 1500 فلسطینی نیز زخمی شده‌اند.

این در حالیست که از هنگام شروع انتفاضه سوم در کرانه باختری و قدس اشغالی و اوجگیری عملیات فردی مبارزان فلسطینی علیه نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی، ده‌ها شهروند فلسطینی در حملات نظامیان صهیونیست، شهید و زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز انتفاضه قدس تاکنون 7 صهیونیست به هلاکت رسیده و تقریبا 99 نفر دیگر در جریان عملیات‌های حمله با سلاح سرد یا تیراندازی فلسطینیان در قدس و کرانه باختری زخمی شده‌اند.

شبکه 7 تلویزیون رژیم اشغالگر قدس این آمار را پس از آن منتشر کرد که در 5 عملیات مقاومتی بزرگ دیروز سه شنبه در فلسطین اشغالی و قدس، 3 صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از 30 نفر زخمی شدند که حال 7 نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده بود. البته برخی منابع آمار کشته‌های صهیونیست‌ها در عملیات‌های روز گذشته را 7 نفر اعلام کرده‌اند.

کاخ سفید نیز عملیات‌های مقاومت در قدس و فلسطین اشغالی که به هلاکت و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست انجامید را محکوم کرد.

«جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد که دولت آمریکا به طور مداوم با رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان در تماس است و هر دو طرف را به آرام سازی اوضاع و جلوگیری از گسترش دامنه انتفاضه فلسطینیان تشویق می‌کند.

از سوی دیگر، وزیر خارجه آمریکا نیز به شدت عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان علیه اشغالگران صهیونیست را محکوم کرد و خواستار بازگشت آرامش به فلسطین شد.

«جان کری» در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که آمریکا به شدت عملیات‌های ضد صهیونیستی فلسطینیان را محکوم می‌کند و اینگونه عملیات‌ها هرچه سریع‌تر باید متوقف شود.

وی مدعی شد که وضعیت کنونی در فلسطین هرگز منجر به رسیدن به راه حلی مسالمت آمیز برای حل منازعه فلسطینی صهیونیستی نخواهد شد

 

سرزمین‌های اشغالی طی 12 روز اخیر به دلیل هتک حرمت مسجدالاقصی و اجرای توطئه تقسیم زمانی و مکانی از سوی صهیونیست‌ها، صحنه درگیری‌های شدید میان فلسطینی‌ها با نیروهای امنیتی و نظامیان رژیم صهیونیستی بوده است.

 

 

 

 

 

 

 


[ پنج شنبه 94/7/23 ] [ 6:42 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 302
بازدید دیروز: 363
کل بازدیدها: 19808851

طلایه دار