سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر مطهر رزمنده جوان حزب‌الله که از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز بوده است عصر روز گذشته در روستای عین بوسوار واقع در اقلیم التفاح لبنان تشییع شد.

 

 

 

 

شهید مجاهد «حسین علی کرکی» با کنیه «ابوالفضل» در حین انجام وظیفه جهادی و مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکرش پس از انتقال به لبنان در زادگاهش تشییع شد.

جمع کثیری از مردم روستای عین بوسوار و مناطق اطراف با تجمع در مقابل منزل این شهید پیکرش را پس از وداع خانواده و آشنایان بر روی دستان خود به سوی گلزار شهدا تشیییع کردند.

در این مراسم که «حاج علی ضعون» مسئول حزب الله در منطقه جنوب، مقاماتی از جنبش أمل، شخصیت‌های سیاسی، دینی و اجتماعی، اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند پیکر شهید حسین علی کرکی در تابوتی پیچیده در پرچم خوش‌رنگ حز‌ب‌الله خیابان‌های عین بوسوار را پیمود و به گلزار شهدا رسید.

تشییع کنندگان در این مراسم با شعارهای «لبیک یاحسین»، «لبیک یا زینب» و «لبیک یا نصرالله» بار دیگر بر الهام گرفتن از قیام حضرت سیدالشهداء(ع) و ایستادگی در برابر ظلم، بر تجدید بیعت با دبیرکل حزب الله لبنان و حمایت از مقاومت تاکید کردند.

پیکر شهید حسین علی کرکی پس از برگزاری مراسم تکریم و قسم خوردن همرزمانش و اقامه نماز به امامت یکی از علمای روستای عین بوسوار در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ پنج شنبه 94/7/2 ] [ 10:59 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 233
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19806935

طلایه دار