سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ وب‌سایت رسمی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد: کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته توانستند مناطقی از شهر «تعز» را از لوث وجود تروریست‌ها و مزدوران رژیم سعودی پاک‌سازی کنند.

 

 

 

 

مردم انقلابی یمن طی عملیاتی تروریست‌های مستقر در منطقه «السوداء» واقع در کوه حبشی را مجبور به عقب نشینی کردند و بسیاری از تجهیزات عناصر گروه تروریستی القاعده و مزدوران رژیم سعودی را منهدم کرده و یا به غنیمت گرفتند.

منابع محلی نیز گزارش دادند: ارتش یمن و کمیته‌های مردمی عصر دوشنبه 23 شهریور با تسلط بر کوه «جرة» و شهر «النور» عناصر القاعده را وادار به فرار کردند که البته در این عملیات شماری از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند.

همچنین خبرنگار شبکه تلویزیونی المسیره در گزارشی از حملات هوایی تشکل موسوم به ائتلاف عربی علیه مردم مظلوم یمن خبر داد و اظهار داشت: جنگنده‌های رژیم سعودی مناطق مسکونی شهر «صعده» را بمباران کردند که در پی آن 18 نفر از شهروندان به شهادت رسیدند.

به گفته مراکز درمانی صعده، در میان شهدای حمله یاد شده رژیم سعودی، شماری از زنان و کودکان دیده می‌شوند.

مجروحیت شاهزاده متجاوز بحرین در یمن

«عبدالله آل خلیفه» شاهزاده مخالف بحرینی، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «خالد بن حمد آل خلیفه» فرزند پادشاه بحرین، در پی اصابت موشک جنبش انصار الله به یکی از پایگاه های نظامی یمن مجروح شد.

وی ضمن بیان این مطلب که خبر مذکور از سوی برخی منابع تایید شده است، از سیاست‌های پادشاه کشور بحرین انتقاد کرد.


[ چهارشنبه 94/6/25 ] [ 4:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 865
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 19794489

طلایه دار