سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از مجروح شدن یک نظامی این رژیم در رام الله خبر دادند.

 

 

 

 

یک جوان فلسطینی یکشنبه شب یک نظامی صهیونیست را نزدیک یک پمپ بنزین در جنوب غربی رام‌الله مجروح کرد.

این جوان فلسطینی که با چاقو دست به این عملیات زده بود هدف تیراندازی قرار گرفت و بلافاصله شهید شد.

منابع فلسطینی تأکید کردند شهید «انس منتصر طه» 26 ساله بعد از حمله با چاقو سعی داشت فرار کند که هدف تیراندازی قرار گرفت.

پلیس صهیونیستی نیز به نوبه خود با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فرد مهاجم که یک فلسطینی ساکن روستایی در نزدیکی خیربت المصباح بود، پس از حمله به یک غیرنظامی هدف گلوله نظامیان اسرائیلی قرار گرفت و کشته شد. طبق بیانیه پلیس اسرائیل، غیرنظامی اسرائیلی از ناحیه شانه توسط مهاجم فلسطینی زخمی شد.

پمپ بنزینی که این حمله در آن اتفاق افتاد در جنوب رام الله و در جاده ای قرار دارد که بیت المقدس را به تل آویو متصل می کند و پرتردد است.

در این حال شاهدان گفتند این شهید هدف تیراندازی قرار گرفت و در خیابان در حالی که دچار خونریزی شده بود رها شد و درمان نشد تا اینکه به شهادت رسید.

انتشار خبرهای ضد و نقیض در خصوص جراحت و نحوه شهادت این جوان فلسطینی، باعث شد این احتمال مطرح شود که نظامیان رژیم صهیونیستی پس از مجروح کردن و به اسارت گرفتن او، بلافاصله او را به قتل رساندند.

«حسام بدران» سخنگوی حماس نیز ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت اجرای این عملیات، تاکید کرد که مقاومت ابتکار عمل را در کرانه باختری به دست گرفته است.

وی افزود: تا زمانی که شهرک نشینان صهیونیست در شهرها و روستاهای فلسطینی دست به جرم و جنایت بزنند، روی امنیت و آرامش را نخواهند دید.
بدران همچنین شهادت انس منتصر طه از ساکنان شهرک قطنه در جریان اجرای این عملیات را تبریک و تسلیت گفت.

وی خاطرنشان ساخت: این عملیات در نزدیکی زندان صهیونیستی اوفر به اجرا درآمد و این پیام را به اسرای فلسطینی داد که آنان در رویارویی با زندانبانان صهیونیست تنها نیستند و مقاومت به تجاوزات اشغالگران صهیونیست پاسخی کوبنده خواهد داد.

 

 

 

 

 


[ دوشنبه 94/5/19 ] [ 6:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 834
بازدید دیروز: 1188
کل بازدیدها: 19792836

طلایه دار