سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ژنرال «بدرالدین هیئتی» فرمانده پلیس اندونزی گفت: یک افسر سابق پلیس اندونزی در حالی در سوریه کشته شد که به گروه تروریستی داعش پیوسته بود و در کنار تروریست های داعش می جنگید.

 

 

 

وی تاکید کرد: «سیابتورا» یک سرتیپ پلیس بود که از فوریه امسال در پست و مأموریتی که به وی محول شده بود غیبت کرده بود و بعدها مشخص شد که وی به گروه های مسلح در سوریه پیوسته است و در نهایت خبرهایی از کشته شدن وی به دست ما رسیده است که البته تحقیقات در این زمینه در جریان است.

فرمانده پلیس اندونزی افزود سیابتورا به همسر خود گفته بود که به دیدار پدر و مادر خود در شهر میدان در شمال سوماترا، می‌رود اما پس از اینکه وی منزل را ترک کرد همسرش نامه‌ای را از او در خانه مشاهده کرد که در آن وصیت کرده بود همه دارایی خود را به تنها فرزندش می‌سپارد و مدعی شده است که همسر خود را طلاق داده است و بعد از بازجویی از والدین این سرتیپ پلیس اندونزی فهمیدیم که وی کشور را ترک کرده است.

همچنین یگان‌های ارتش سوریه روز گذشته «ابو القعقاع التبوکی» از فرماندهان میدانی گروه تروریستی «ارتش مهاجرین و انصار» را در محور جمعیت الزهراء به هلاکت رساندند.

التبوکی از اعضای سعودی گروه مهاجرین و انصار بود.

 

 


[ چهارشنبه 94/4/17 ] [ 1:25 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 226
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19809671

طلایه دار