سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ رسانه های رسمی عربستان سعودی امروز پنجشنبه اعلام کردند که سه سرباز ارتش این کشور به همراه یک افسر اماراتی در حملات گروه حوثی یمن (گروه انصار الله) کشته شدند.

 

 

 

 

دو سرباز نیروی زمینی و یک سرباز مرزبانی عربستان سعودی و یک افسر اماراتی که در مرزهای یمن و عربستان سعودی مستقر بودند روز چهارشنبه در سه حادثه در مرزهای عربستان سعودی و یمن کشته شدند. 

حملات ارتش عربستان سعودی به یمن در راس ائتلافی از 12 کشور از فروردین گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد. امارات نیز یکی از کشورهای حاضر در ائتلاف است که جنگنده های خود را به این جنگ اعزام کرده است؛ اما این خبر نشان می دهد نیروی زمینی ارتش امارات هم در این جنگ مشارکت دارد.

تاکنون شمار زیادی از نظامیان سعودی در حملات از خاک یمن، کشته شدند. پیش از این در سقوط یک هواپیمای جنگی مراکش در یمن نیز خلبان آن کشته شد.

رویترز هم نوشت: حملات حوثی ها به مراکز مرزی عربستان سعودی در هفته های اخیر افزایش یافته است این در حالی است که حملات ائتلاف سعودی در یمن نیز ادامه دارد و تاکنون شمار زیادی از افراد غیرنظامی یمنی از جمله زنان و کودکان در حملات هوایی، زمینی و دریایی ارتش عربستان سعودی به یمن کشته شده اند.


[ جمعه 94/4/5 ] [ 1:5 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 474
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19809919

طلایه دار