سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، حامد جوانی، این جوان غیرتمند آذربایجانی که 23 اردیبهشت ماه امسال در منطقه لاذقیه سوریه مجروح شده بود، به دلیل شدت جراحت در کما بسر می برد و  ساعتی پیش در بیمارستان بقیه الله تهران به لقاء الله پیوست.

 

 

 

شهید مدافع حرم "حامد جوانی" عاشقانه در راه پیوستن به خیل شهدای دشت نینوا گام در سوریه گذاشت و اکنون خبر شهادتش، دست یافتن به آرزویش را به رُخ همه ما می کشد. 

مدافع حرم آل الله؛ شهید راه خدا و اسلام ناب محمدی (ص)؛ "حامد جوانی" بال در بال ملائک به سوی خدا جاودانه شد.

این جوان غیرتمند آذربایجانی که 23 اردیبهشت ماه امسال در منطقه لاذقیه سوریه مجروح شده بود، به دلیل شدت جراحت در کما بسر می برد و  ساعتی پیش در بیمارستان بقیه الله تهران به لقاء الله پیوست.

شهد شیرین شهادت گوارای وجودت؛ باشد که در خیل شفاعت کنندگان این شهید بزرگوار قرار بگیریم.

شهادتت مبارک...

تشیع پیکر مدافع حرم حامد جوانی

تشیع پیکر مدافع حرم حامد جوانی

""photo_2015-06-25_14-06- 5 " 1 "

گفتنی است شهیدان عبدالصمد امام پناه (26 فروردین 75) از تبریز، علی کنعانی (13 اردیبهشت 92) از مراغه، محمود رضا بیضایی (29 دی 92) از تبریز و محرم علیپور (7 اردیبهشت 93) از مرند و شهید عباس عبدالهی (23 بهمن 93) پس از هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری (س) به دست گروه‌های صهیونیستی ـ وهابی برای لبیک گویی به ندای "هل من ناصر ینصرنی اهل بیت (س)" و دفاع از حرم خاندان اهل بیت(ع) به سوریه رفته بودند که توسط تروریست‌های تکفیری به مقام رفیع شهادت نائل آمده و به شهدای کربلا پیوستند.


[ پنج شنبه 94/4/4 ] [ 12:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1541
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19810986

طلایه دار