سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ منابع نظامی سعودی روز سه شنبه از کشته شدن دو نظامی مرزبان از نیروهای گارد ملی این کشور در منطقه مرزی ظهران واقع در جنوب عسیر خبر دادند.

 

 

 

 

ستاد فرماندهی مشترک سعودی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ساعت 8:40 بامداد روز دوشنبه یکی از پایگاه‌های مرزی این کشور واقع در ظهران، بوسیله گلوله‌های خمپاره مورد هجوم قرار گرفت که در نتیجه آن دو سرباز به نام‌های «علی موسی الریثی» از نیروهای گارد ملی و «محمد علی احمد حکمی» از نیروی مرزبانان جان خود را از دست دادند.

همچنین یک مقام نظامی یمن تاکید کرد که ارتش این کشور به همراه کمیته‌های مردمی، پایگاه نظامی عربستان در الشرفه پس از فرار سربازان این کشور از این پایگاه را هدف قرار داده‌اند.

این مقام یمنی در گفتگو با خبرگزاری یمن سبأ، توضیح داد: نیروهای یمنی در این حمله دو خودرو نظامی ارتش عربستان را در پایگاه الشرقه به آتش کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی یمن با توپخانه اردوگاه نظامی الدود در شهر جیزان را گلوله باران کردند و با موشک‌های گراد و کاتیوشا ساخت داخل، پایگاه نظامی عمیش عربستان در ظهران را مورد هدف قرار دادند.

از سوی دیگر به نوشته روزنامه سعودی الوطن، «احمد العسیری» سخنگوی ائتلاف علیه یمن گفت: ریاض برقراری آتش بس در ماه رمضان را نمی‌پذیرد.

عربستان و 9 کشور عربی دیگر به جز عمان از ششم فروردین حملات هوایی و دریایی علیه مردم یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور را بمباران کرده‌اند که در اثر آن بیش از 9 هزار یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته شده‌اند.


[ سه شنبه 94/3/19 ] [ 8:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 822
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807524

طلایه دار