سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در سالروز بعثت حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(ص) مردم جنوب لبنان پیکر دو تن از رزمندگان جوان حزب‌الله و مقاومت اسلامی را که در حین انجام وظیفه جهادی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را تشییع کردند.

 

 

 

«جلال طالب حمادی» با نام جهادی «لیث» و «رامی حمید دکروب» با نام جهادی «جبریل» دو شهیدی هستند که پیکر مطهر آنان روز گذشته بر روی دستان هزاران نفر از شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) در مناطق دیر قانون رأس العین شهر صور و صریفا تشییع شدند.

مراسم تشییع پیکر شهید جلال طالب حمادی که در منطقه القلمون به شهادت رسید در صفوفی منظم و باشکوه از مقابل منزلش در دیر قانون رأس العین واقع در جنوب لبنان به سوی گلزار شهدا تشییع شد.
در این مراسم «شیخ علی یاسین» رئیس علمای شهر صور، «سید نواف الموسوی» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان، مهندس «علی اسماعیل» عضو جنبش أمل در منطقه جبل عامل، مسئولین شهری و منطقه‌ای جنوب لبنان، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله و مقاومت اسلامی، شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید جلال طالب حمادی در تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله بر روی دوش تشییع کنندگان و با شعارهای زینبی و حسینی خیابان‌های دیر قانون را پیمود و به گلزار شهدا رسید.

تشییع‌کنندگان در این مراسم با شعارهای «لبیک یا حسین(ع) و «لن تسبی زینب (ع) مرتین» (زینب (س) دوباره به اسارت نخواهد رفت) با این شهید والامقام وداع کردند.

پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن همرزمان شهید و اقامه نماز به امامت یکی از علمای منطقه پیکر شهید جلال طالب حمادی در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

منطقه صریفا در جنوب لبنان نیز شاهد برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری یکی دیگر از اسوه‌های جهاد و شهادت در این منطقه بود.

پیکر رامی حمید دکروب با نام جهادی جبریل که در دفاع از مقدسات اسلامی در منطقه القلمون به شهادت رسید طی مراسمی باشکوه در صریفا تشییع شد.

در این مراسم «محمد فنیش» وزیر امور اداری لبنان، «سید احمد صفی الدین» مسئول حزب الله در جنوب لبنان، «شیخ علی یاسین» رئیس علمای شهر صور، «سید نواف الموسوی» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان، مهندس «علی اسماعیل» عضو جنبش أمل در منطقه جبل عامل، مسئولین شهری و منطقه‌ای جنوب لبنان، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله و مقاومت اسلامی، شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید رامی حمید پس از پیمودن خیابان‌های صریفا به گلزار شهدای این منطقه رسید و پس از برگزاری مراسم تکریم و قسم خوردن همرزمان شهید و اقامه نماز در جوار سایر شهدای مقاومت اسلامی به خاک سپرده شد.

در سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) نیز حزب الله لبنان پیکر مطهر سه شهید خود به نام‌های «باسل محمد بسما» با نام جهادی «ربیع»، «احمد توفیق الامین» و «علی حسن حمدان» با نام جهادی «نادر» را در «عین بعال»، «بابلیه» و «کفرا» تشییع کرده بود.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته با اشاره به درگیری با تروریست‌های تکفیری در منطقه القلمون اظهار کرد: باید بگویم که شکست سنگینی را به گروه‌های مسلح وارد کرده‌ایم و آن‌ها را ناگزیز کردیم از تمام مناطق درگیری خارج شوند و موفق شدیم مساحت 300 کیلومتر مربع از اراضی لبنانی و سوری را از لوث گروه‌های مسلح پاکسازی کنیم و به حضور این گروه‌ها در این منطقه به طور کامل پایان دهیم. ?‎ ما منطقه الجرود، بخش بخش آن را از سوریه که‌‌‌ همان عسال الورد است تا داخل لبنان در بریتال، بعلیک، نحل یونین را پاکسازی کردیم.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: ما معمولا تعداد شهدای هر عملیات را اعلام نمی‌کنیم، اما درباره عملیات قلمون این قاعده را نقض می‌کنیم و اعلام می‌کنم که حزب الله در عملیات اخیر فقط 13 شهید داده و ارتش سوریه هم 7 شهید تقدیم کرده و در مقابل، پیروزی بسیار بزرگی به دست آورده‌ایم.

تشییع پیکر شهید «جلال طالب حمادی» با نام جهادی «لیث» در منطقه دیر قانون رأس العین :

تشییع پیکر شهید «رامی حمید دکروب» با نام جهادی «جبریل» در منطقه صریفا :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ یکشنبه 94/2/27 ] [ 8:9 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 768
بازدید دیروز: 1622
کل بازدیدها: 19794392

طلایه دار