سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت مولی الموحدین امام علی(ع) شیعیان و محبان‌ اهل‌بیت(ع) طی مراسمی باشکوه پیکر یکی از رزمندگان نوجوان حزب‌الله را در شهرک الشهابیه واقع در جنوب لبنان تشییع کردند.

 

 

 

 

«مرتضى الشیخ علی یوسف» با کنیه «باقر» رزمنده نوجوان حزب‌الله در حین انجام وظیفه جهادی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکرش روز گذشته با حضور باشکوه اهالی شهرک شهابیه از مقابل منزلش به سوی گلزار شهدا تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید پیکر با شعار «لبیک یا زینب(س)» و «لبیک یا حسین(ع)» در تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله از مقابل منزلش آغاز شد و تشییع‌کنندگان درحالی‌که تصاویر امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، رهبران شهید حزب‌الله و مقاومت اسلامی را در دست داشتند با شعارهای زینبی و حسینی پیکر مرتضى علی یوسف را به سوی گلزار شهدا تشییع کردند.

در این مراسم علاوه بر مردم شهابیه، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی، نمایندگان جنبش امل و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

سرانجام پیکر شهید مرتضى الشیخ علی یوسف پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن همرزمان و اقامه نماز به امامت امام جماعت شهابیه در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

به گزارش ابنا، دانشگاه آمریکایی فناوری در شهر الجبیل لبنان که مرتضى الشیخ علی یوسف در آن دانشجو بوده نیز به مناسبت شهادت این رزمنده نوجوان پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبنّ الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتًا بل أحیاءٌ عند ربّهم یرزقون.. 
صدق الله العلی العظیم

برادر مجاهد مرتضى علی یوسف

با افتخار دانشگاه فناوری دانشجوی مجاهدی از دانشگاهش را به خاک می‌سپارد؛ برادر عزیزی که به خاطر وطن، شرف و آبرو به شهادت رسید.

برادر مجاهد!

ما به یاد شما خواهیم بود کمااینکه ساحل دریا صدای امواج را می‌شنود، بخاطر اینکه عزت و بزرگی از نام‌های شما برمی‌خیزد و تاریخ از خون شما نوشته می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ یکشنبه 94/2/13 ] [ 7:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1360
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19808062

طلایه دار