سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزاش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ جشنواره درختکاری ویژه مادران شهدا با حضور جمعی از مادران و خانواده‌های شهدا در پارک ائللرباغی ارومیه با همکاری شهرداری ارومیه، استانداری آذربایجان غربی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

 

 

 

 

در این مراسم «شهلا تاجفر» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با تبریک هفته منابع طبیعی اظهار کرد: امروز در این مراسم به حضور خود در جمع شما مادران شهدا که یادگاران شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستید، افتخار می‌کنم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: این جشنواره با هدف احیای یاد و نام شهدا و به دست مادران شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و نیز در جهت گرامیداشت اهمیت درختکاری و حفظ طبیعت برپا شد.

تاجفر گفت: شما مادران شهدا با تلاش‌های خود موجب اظهار وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرپا ایستادن آن شدید، اگر امروز در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی و هسته‌ای پیشرفت‌هایی حاصل شده مرهون خون شهدا و زحمات شماست.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت درختکاری و حفظ محیط زیست، اذعان کرد: درختان ریه‌های تنفسی پارک‌ها و مراتع هستند و امروز با دستان شما مادران شهدا و با همکاری فضای سبز شهرداری ارومیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان درختانی در جهت آبادانی شهر خود می‌کاریم.

در ادامه این برنامه «یحیی تیموری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: امروز به نام و یاد شهدا و برای زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب و یاد آن‌ها از هر راه ممکن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامی شایسته صورت می‌گیرد چرا که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به فرارسیدن 22 اسفند روز ملی بزرگداشت شهدا افزود: در سایه شما مادران و خانواده‌های شهدا برکات بسیاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده که باید مردم و مسئولان نظام قدردان خون شهدا و تلاش‌های شما باشند.

تیموری با اشاره به جانفشانی‌های شهدا در دوران 8 سال دفاع مقدس در جنگ با دشمن اضافه کرد: شهدا از بهترین سرمایه خود یعنی جانشان گذشتند تا ایران عزیز امروز به عنوان قدرت بزرگ منطقه از هر لحاظ شناخته شود و اگر دنیا خواهان اسلام است باید به ایران بنگرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: امروز و در این جشنواره مفتخریم درختانی با نام شهدا در جهت حفظ هوای پاک و سرسبزی طبیعت با دستان مادران شهدا غرس می‌شود.

«پیام» مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز در این جشنواره با سخنانی در تکریم جایگاه شهادت در اسلام بیان کرد: به شما مادرانی که فرزندان رشید و رعنای خود را در راه اعتلای اسلام و ارزش‌های دینی تقدیم کردید تبریک گفته و از اینکه در لبیک به امر رهبر انقلاب و در راه جهاد کوشش کرده و میوه‌های دلتان را به جبهه‌ها فرستادید سپاسگزارم.

پیام افزود: ایثارگری‌های شما مادران شهدا مجب شده تا رژیم صهیونیستی تاب دیدن عزت ایران اسلامی را در دنیا نداشته و با آن سر ستیز داشته باشد که این عزت در سایه شهدا و خانواده‌های شهدا حاصل شده است.

وی با بیان اینکه من خادم شما خانواده‌های شهدا هستم، گفت: برگزاری دیدارهای مستمر با خانواده‌های شهدا، جلسات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین حفظ روحیه جهاد و شهادت توسط دستگاه‌های مختلف در استان انجام می‌شود و باید برای بهبود آن‌ها تلاش کنیم.

این مراسم با غرس نهال‌هایی توسط مسئولان و مادران شهدا در پارک ائللرباغی ارومیه به پایان رسید.

عکس: سجاد امیرکردلر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ دوشنبه 93/12/18 ] [ 9:57 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 896
بازدید دیروز: 1444
کل بازدیدها: 19801142

طلایه دار