سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر مطهر 4 تن از رزمندگان یگان رزمی العباس(ع) که در حین انجام وظیفه جهادی در حومه شهر آمرلی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند با حضور باشکوه مردم شهر کربلا در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) تشییع شد.

 

 

 

 

در این مراسم باشکوه که نمایندگان و خادمان حرمین مطهر حسینی و عباسی نیز حضور داشتند مردم شهیدپرور کربلا پیکر شهدای العباس(ع) را در حرمین مطهر تشییع کردند.

یگان رزمی العباس اعلام کرد؛ «حسین علی یاسر» از اهالی استان واسط، شهر کوت، «عبدالقادر عسکر شنیشل» از اهالی استان بصره منطقه قضاء القرنه، «عبیر فائق حنتوش» و «عدنان حسین جاسم الساعدی» از اهالی کرکوک در حین انجام وظیفه جهادی بر اثر انفجار تله‌های انفجاری کار گذاشته شده توسط تروریست‌های داعش در حومه آمرلی به شهادت رسیدند.

آستان مقدس حرم مطهر حضرت عباس(ع) و حرم امام حسین(ع) نیز در بیانیه‌ای شهادت این رزمندگان شجاع را تسلیت گفته و از درگاه خالق متعال رحمت و مغفرت برای ایشان مسألت کرد.

شایان ذکر است یگان العباس(ع) پس از فتوای جهاد کفائی آیت الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در نجف اشرف تشکیل و با بهره گیری از نیروی ایمان و شرکت در تمرینات نظامی سخت و فشرده، توانمندی لازم برای شرکت در عملیات مختلف را کسب نموده است. این یگان تا کنون 26 شهید در راه دفاع از مقدسات و ملت عراق تقدیم کرده است.

 

 

 

 

 


[ جمعه 93/12/8 ] [ 9:58 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 211
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19806913

طلایه دار