سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «انگیزه شینواری» عضو فعال شورای ولایتی ننگرهار که هفته گذشته در انفجاری در شهر جلال‌آباد به شدت زخمی شده بود، جان خود را از دست داد.

 

 

 

«ذبیح‌الله زمری» عضو شورای ولایتی ننگرهار گفت که بانو انگیزه شینواری نیمه‌های شب گذشته در بیمارستانی در کابل درگذشته است.

زمری گفت که بانو شینواری پس از رویداد سه شنبه 21 بهمن در مرکز ننگرهار در اثر انفجار بمب مغناطیسی هر دو پای خود را از دست داده بود و ظاهرا به دلیل از دست دادن خون زیاد جان باخته است.

مسئولان بیمارستان سردار محمد داوود خان که خانم شینواری در آن بستری بود، هنوز در این مورد چیزی نگفته‌اند.

سه شنبه هفته گذشته افراد نا‌شناس خودروی حامل انگیزه شینواری عضو شورای ولایتی ننگرهار را بمب گذاری کردند و در اثر انفجار بمب راننده خانم شینواری کشته شد.

قرار است جسد خانم شینواری برای مراسم خاکسپاری به ننگرهار منتقل شود.

او را به عنوان زنان شجاع ننگرهار می‌شناختند که از اعضای جوان شورای ولایتی ننگرهار در پنج سال گذشته به عنوان نماینده شورای ولایتی ننگرهار مشغول کار بود و در دور دوم انتخابات شوراهای ولایتی نیز برنده شده بود.

وی از زنان فعال ننگرهار بود که در عرصه دفاع از حقوق زنان و رسیدگی به مشکلات شهروندان ننگرهار کارهای زیادی کرده است و در تجمعات مردانه و زنانه در مورد موضوعات مختلف سخنرانی می‌کرد و در یکی از سخنرانی‌هایش از فروش زنان را در زادگاه خود انتقاد کرده بود.

انگیزه شینواری پیش از اینکه به عنوان نماینده شورای ولایتی انتخاب شود در رادیوی محلی ننگرهار و رادیوی خصوصی کلید کار می‌کرد.

پلیس هنوز عاملان بمب گذاری به خودرو حامل خانم شینواری را شناسایی نکرده و کسی در ارتباط با این بمب‌گذاری بازداشت نشده است.

ولایت ننگرهار در شرق که حدود 2 ساعت از پایتخت فاصله دارد، از ولایت‌های نا‌امن به شمار می‌رود، این ولایت با پاکستان مرز مشترک دارد و شورشیان در روستاهای آن حضور دارند.

 

 

 


[ دوشنبه 93/11/27 ] [ 6:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 554
بازدید دیروز: 445
کل بازدیدها: 19807256

طلایه دار