سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با خانواده شهید «سید احسان حاجی حتم‌لو» مدافع حرم حضرت زینب(س) دیدار کرد. 

 

 

 

 


نماینده رهبر معظم انقلاب طی سخنانی در دیدار با خانواده شهید سید احسان حاجی حتم‌لو اظهار داشت: کار شهدا با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، آن‌ها با شهادت خود درس ایستادگی و مقاومت برای ارزش‌ها را به ما دادند.

امام جمعه گرگان اظهار کرد: خانواده شهدا نیز باید راه شهدا را با ایستادگی، مقاومت و دفاع از ارزش‌ها ادامه دهند.

وی با بیان اینکه جلوه حق در وجود شهدا نمایان شده بود، خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون پاک خود در راه حفظ و حراست از میهن اسلام نظام را بیمه کردند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، نظر به وجه الله را یکی از امتیازهای بزرگ شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: نخستین امتیازی که به شهدا داده می‌شود این است که با ریخته شدن نخستین قطره خون شهید همه گناهانش بخشوده می‌شود و این امتیاز بسیاری بزرگی است که از سوی خداوند متعال به شهدا داده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در ادامه شهدای مدافع حضرت زینب(س) را مهم توصیف کرد و خاطرنشان کرد: در آیات شریفه قرآن آمده است شهدا مرده نیستند و زنده‌اند و در پیشگاه خداوند روزی می‌خورند.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: این شهید با توجه به اینکه دور از وطن برای دفاع از یک کشور اسلامی مورد هجوم دشمنان، به شهادت رسیده از ارزش و مقام برتری برخوردار می‌شود.

وی در پایان این دیدار گفت: ان‌شاءالله خداوند به خانواده و مخصوصا به همسر ایشان صبر و استقامت بدهد تا زینب(س) وار در تربیت فرزند همراهش تلاش و جدیت نماید.

شهید سیداحسان حاجی حاتم‌لو از پاسداران تیپ 45 جوادالائمه گرگان بودند که به عنوان مدافع حرم حضرت زینب(س) عازم ماموریت شدند و در کشور سوریه و در نزدیکی شهر حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در ادامه شعری‌ که همسر شهید سید احسان حاجی حتم‌لو به شهید تقدیم کرده بود، در پی می‌آید:

قرار بود که عمری کنار هم باشیم
که بی‌قرار هم و غمگسار هم باشیم
اگر زمین و زمان بهم ریزد
باز من و تو تا به ابد در مدار هم باشیم
کنون بیا که بگرییم بر غریبی هم
غریبه نیست بیا سوگوار هم باشیم
نگفتی‌ام ز چه خون گریه می‌کند دیوار
مگر قرار نشد رازدار هم باشیم
مگر ز چه، رو گرفته‌ای از من
مگر چه شد که چنین شرمسار هم باشیم
به دست خسته تو دست خسته‌ام نرسید
نشد که مثل همیشه در کنار هم باشیم

 


[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:14 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 673
بازدید دیروز: 1801
کل بازدیدها: 19796098

طلایه دار