سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هزاران نفر از مردم منطقه الدویر در جنوب لبنان روز گذشته پیکر شهید شادی طالب حومانی رزمنده جوان حزب‌الله که در انفجار انتحاری دمشق و در نزدیکی حرم مطهر حضرت رقیه(س) به شهادت رسید را تشییع کردند.

 

 

 

کاروان زیارتی زائران لبنانی روز شنبه در منطقه کلاّسه دمشق هدف حمله یک عامل انتحاری گروه تروریستی جبهة النصرة قرار گرفت که بر اثر آن 6 زائر ازجمله شادی طالب حومانی یکی از اعضای جنبش حزب‌الله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مراسم تشییع پیکر این شهید پس از انتقال از بیمارستان شهید شیخ راغب حرب به منطقه الدویر با حضور گسترده شیعیان منطقه، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) برگزار شد.

تشییع‌کنندگان با شعارهای "لبیک یاحسین(ع)" و "لبیک یازینب(س)" پیکر شهید شادی طالب حومانی را با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله تا گلزار شهدای منطقه الدویر تشییع کردند.

در این مراسم «حاج علی ضعون» مسئول حزب‌الله در منطقه جنوب بر ادامه راه شهدای مقاومت اسلامی و آرمان‌های حزب‌الله تاکید کرد.

پیکر شهید حومانی پس از اقامه نماز به امامت «سید کاظم ابراهیم» امام جماعت منطقه الدویر در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله و مقاومت اسلامی به خاک سپرده شد.

گفتنی است در انفجار انتحاری شهر دمشق 6 زائر لبنانی به شهادت رسیده و 22 نفر زخمی شدند. منطقه کلاّسه که انفجار در آن رخ داده حدود 500 متر از حرم حضرت رقیه(س) فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 93/11/14 ] [ 7:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 523
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19809968

طلایه دار