سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک جوان ایرانی در راه دفاع از حریم آل الله در شهر مقدس سامراء به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

«حسین شاکری» از جوانان فعال در عرصه شبکه‌های اجتماعی طی درگیری با تروریست‌های تکفیری در دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) به شهادت رسید.

این رزمنده مجاهد در شهر سامراء عراق در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده است.

وی از عاشقان و دلدادگان اهل‌بیت عصمت و طهارت نیز بوده و همه ساله در مراسم عزای حسینی و شهادت حضرت زینب(س) شرکت می‌کرد.

برخی خبرها حاکی از تشییع و تدفین شهید حسین شاکری در نجف اشرف حکایت دارد.

شهید شاکری از هنرمندان عکاسی بود که در ابتدا برای ثبت جنایات گروه ضد انسانی و اسلامی  داعش وارد کارزار عراق شد و سپس با در دست گرفتن سلاح در برابر این گروه به مبارزه پرداخت.

پیکر حسین شاکری طبق وصیت این شهید در "وادی السلام" نجف در جوار مرقد مولی الموحدین علی بن ابی طالب(ع) توسط همرزمانش به خاک سپرده شد.

مراسم یادبود این شهید، امشب (دوشنبه) از ساعت 21 لغایت 22:30 در حسینیه موسی بن جعفر(ع) واقع در خیابان ستارخان، خیابان خسرو جنوبی، خیابان شهید چوب تراش، خیابان شهید قاسمی زادیان منعقد می شود.

حسین شاکری پس از «مهدی نوروزی» و سردار سرتیپ پاسدار «حمید تقوی» که در عملیات جهادی و ماموریت مستشاری در سامراء به شهادت رسیدند سومین ایرانی است که در محدوده حرم حضرت امام حسن عسکری(ع) شهید می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تاکید کرده در اقدامات نظامی در عراق و سوریه مشارکت نخواهد کرد اما همچنان به ارائه مشاوره دفاعی و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به این دو کشور در مبارزه با داعش ادامه می‌دهد.

ایران از‌‌ همان آغاز پیشروی‎های داعش در عراق نسبت به بسیج فوری نیروهای مردمی در این کشور اقدام کرد و شماری از جوانان ایرانی نیز به صورت داوطلب در جنگ با تکفیری‌ها و دفاع از مقدسات اسلامی به عراق رفته‌اند.

می خواهم مثل عابس برای امام حسین(ع) باشم+عکس

شهید مدافع حرم حسین شاکری
شهید مدافع حرم حسین شاکری

[ دوشنبه 93/11/6 ] [ 9:20 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 151
بازدید دیروز: 2924
کل بازدیدها: 19812520

طلایه دار