سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «هادی العامری» رئیس سازمان بدر از آزادسازی کامل منطقه المقدادیه در استان دیاله عراق خبر داد و  تاکید کرد گروه تروریستی داعش در درگیری‌ها در منطقه المقدادیه متحمل تلفات و خسارت‌های سنگینی شد.

 

 

 

 

رئیس سازمان بدر گفت: ما به مرجعیت به ویژه امام سیستانی و همه فرزندان ملت عراق و مردم دیاله درباره پاکسازی آخرین سنگر تروریست‌ها در این استان تبریک می‌گوییم. عملیات نظامی را در ساعت هفت صبح روز جمعه آغاز کردیم و این عملیات در روز یکشنبه پایان یافت. ما پس از نبرد شدید با تروریست‌ها به مدت سه روز توانستیم آن‌ها را عقب برانیم. ما در این نبرد شهدا و فداکاری‌های بزرگی داشتیم.

العامری از یگان‌های مهندسی خواست برای خنثی کردن مواد منفجره‌ای که تروریست‌ها در منطقه المقدادیه کار گذاشته‌اند با سرعت عمل کنند تا خانواده‌ها بتوانند سریع‌تر به خانه‌های خود بازگردند.

وی از نیروهای مردمی و نیروهای مسلح عراق خواست برای حفظ املاک و مستغلات شهروندان و رعایت حقوق بشر تلاش کنند.

رئیس سازمان بدر گفت: در هر منطقه‌ای که تصور می‌کنیم آن را آزاد کرده‌ایم، مواد منفجره و بمب‌هایی کشف می‌شود و ما شهدایی تقدیم می‌کنیم. بسیاری از خانه‌ها بمبگذاری شده است. مراجع دینی بر لزوم در نظر گرفتن حقوق و اموال مردم و آسیب نرساندن به آن‌ها تاکید دارند.

رئیس فراکسیون سازمان بدر در پارلمان عراق از آزادی کامل استان دیاله خبر داد.

«قاسم الاعرجی» رئیس فراکسیون بدر در مجلس عراق نیز گفت: نیروهای مشترک عراقی توانستند پس از سه روز درگیری شدید با تروریست‌های داعش، آن‌ها را از همه مناطق استان دیاله بیرون برانند. ده‌ها نفر از تروریست‌ها در این درگیری‌ها کشته شدند.

الاعرجی افزود: نیروهای مسلح عراق و نیروهای مردمی با هماهنگی فرماندهی عملیات دجله به منطقه منصوریه الجبل که آخرین پایگاه داعش در استان دیاله بود حمله کردند و توانستند این منطقه را هم به طور کامل پاکسازی کنند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح عراق هم اکنون در حال بازرسی مناطق مختلف و خنثی کردن بمب‌ها هستند تا مردم بتوانند به خانه‌های خود بازگردند. تاکنون حدود پانصد بمب در این منطقه خنثی شده است.

 

 

 


[ دوشنبه 93/11/6 ] [ 9:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 2848
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19812293

طلایه دار