سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سه نفر از شیعیان پاکستان در ساعات پایانی شب گذشته هنگام بازگشت از یکی از مراسم‌های مذهبی ویژه شیعیان در شهر راولپندی، از سوی افراد مسلح نا‌شناس هدف گلوله قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

 

 

 

شهدای این حمله تروریستی شامل یک وکیل به نام «فیاض حسین» و دو نفر از برادرزاده‌های او به نام‌های «میرقاضی شاه» و «میرحمزه شاه» 20 و 22 ساله بودند.

به گفته پلیس روالپندی، «فیاض حسین شاه» 40 ساله یکی از افراد فعال در جامعه شیعیان پاکستان بود و در حزب تحریک انصاف پاکستان نیز عضویت داشت.

مراسم تشییع پیکر این افراد روز شنبه با حضور «علامه راجه ناصر عباس جعفری» دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان و اعضای ارشد حزب مجلس وحدت مسلمین و تعداد کثیری از فعالان مذهبی و حقوقی و اقشار مختلف مردم در روالپندی برگزار شد.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسوولیت این اقدام تروریستی را برعهده نگرفته است اما عناصر تکفیری سپاه صحابه مدت زیادی است که شیعیان این مناطق را هدف حملات تروریستی قرار می‌دهند.

روند حملات تروریستی هدفمند علیه شخصیت‌های مذهبی و عملی پاکستان به ویژه شخصیت‌های اهل تشیع افزایش یافته است و در طول سال گذشته، تعداد زیادی از افراد شخصیت‌های صاحب نام مذهبی و علمی پاکستان به ویژه در شهرهای روالپندی، کراچی و اسلام آباد بدست تروریست‌ها کشته شدند.


[ یکشنبه 93/10/28 ] [ 8:34 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1357
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19810802

طلایه دار