سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته مراسم تشییع یکی از رزمندگان جوان خود را که در دفاع از مقدسات اسلامی به شهادت رسید در منطقه مجدل زون واقع در جنوب لبنان برگزار کرد.

 

 

 

 

مراسم تشییع پیکر شهید مجاهد «محسن جعفر سلمان» با کنیه "سراج" در صفوف منظم و باشکوه و با حضور گسترده مردم منطقه، تعدادی از مقامات سیاسی حزبی، علماء و همچنین فعالان اجتماعی از روبروی منزلش آغاز شد.

تشییع‌کنندگان در حالی که تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و رهبران حزب‌الله را در دست داشتند با شعار "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" پیکر شهید محسن جعفر را تشییع کردند.

در این مراسم باشکوه «سید نواف الموسوی» نماینده مجلس و عضو حزب الوفاء، «علامه شیخ علی یاسین» رئیس علمای شهر صور، «احمد صفی الدین» مسئول حزب‌الله در منطقه جنوب، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید جوان حزب‌الله با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌های مجدل زون را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید.

پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن رزمندگان حزب‌الله و اقامه نماز به امامت «علامه شیخ علی یاسین» پیکر شهید محسن جعفر سلمان در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ پنج شنبه 93/9/20 ] [ 7:49 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 859
بازدید دیروز: 550
کل بازدیدها: 19810304

طلایه دار